اگر کسی به خودرویتان آسیب می زند و شما بدنبال مدرک و یا گیر انداختن فرد خاطی هستین و یا اگر نگران تصادفات ساختگی و مورد اخاذی قرار گرفته شدن هستین و یا اصلا نگران دزدیده شدن دوربین خودرویتان به همراه لوازم داخل خودرویتان هستین پس با ما همراه شوید تا در ادامه با تمام چیزهایی که باید در این زمینه بدانید آشنا شوید.

در برخورد با مشکلات و نگرانی هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم چندین سوال برایتان ممکن است برایتان پیش بیاید که در ادامه پاسخ آن ها را خواهیم داد.از مهمترین این سوالات :

هر آنچه باید درباره دوربین خودرو نامحسوس بدانید؟

مشخصات دوربین خودرو نامحسوس؟

دوربین خودرو

دوربین خودرو

سوالات متداول در مورد دوربین های خودرو

اگر نمی دانید چه دوربین خودرویی انتخاب کنید؟یا دنبال بهترین دوربین خودرو هستید؟یا سوالات زیادی در مورد دوربین خودرو دارید؟می توانید پاسخ خود را در این مقاله پیدا کنید ( سوالات متداول درباره دوربین های خودرو )

دوربین نامحسوس خودرو

دوربین نامحسوس خودرو

این دوربین یکی از انواع دوربین های خودرو می باشد که این روز ها بسیار طرفدار پیدا کرده و تقاضا برای این مدل دوربین های خودرو بسیار بالا رفته است.

این مدل از دوربین های خودرو بواسطه اندازه کوچک و شکل به خصوصی که دارند، نوع نصب و قرار گرفتنشان در خودرو به گونه ای است که قابل رویت نباشند.

در حالت کلی این نوع دوربین خودرو یا می تواند به صورت دوربین خودرو پشت آینه ای باشد یا به صورت دوربین خودرو آینه ای باشد.

دوربین خودرو پشت آینه ای

این مدل از دوربین های خودرویی که به نام دوربین خودرو پشت آینه ای شناخته می شود.پشت آینه خودرو و روی شیشه نصب می شوند ، که در این صورت نه جلوی دید راننده را می گیرند و نه کسی از بیرون و داخل خودرو متوجه وجود دوربین در خودرو می شوند.

دوربین خودرو وای فای دار

اکثر دوربین های پشت آینه ای دارای نمایشگر نیستند.این سری از دوربین ضد سرقت خودرو مجهز به وای فای می باشند که این امکان را به راننده می دهند که از طریق گوشی موبایل یا تبلت به دوربین وصل شوند تنظیمات دلخواه را انجام دهند ،فیلم های در حال ضبط یا ضبط شده را مشاهده کنند و در صورت نیاز رو موبایل یا تبلت خود ذخیره کنند.

دوربین خودرو آینه ای

دوربین خودرو آینه ای

دوربین خودرو آینه ای همان طور که از نام آن پیداست دوربین پشت آینه قرار دارد و در قسمتی از آینه نمایشگری می باشد که می توان تنظیمات مربوط را انجام داد یا اینکه فیلم در حال ضبط یا ضبط شده را مشاهده کرد.این مدل دوربین خودرو نیز چون دوربین به شکل طریفی پشت آینه قرار گرفته در دید قرار ندارد و به صورت نامحسوس کار خود را انجام می دهد.

دوربین های خودرویی نامحسوس

دوربین خودرو دو دوربین وای فای دار نامحسوس کد ۶۰۵

دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس وای فای دار کد ۶۰۰

دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین ۴k کد ۶۱۰

دوربین آیینه ای صفحه لمسی دوربین دار کد ۱۴۲

دوربین خودرو آینه ای دو دوربین کد ۱۰

دوربین عقب خودرو پروماکس مدل Blackbox (کد: ۳۰۰)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.