دوربین خودرو

دوربین خودرو ، دوربین ثبت وقایع خودرو ، دوربین داخل خودرو یا دوربین مداربسته خودرو ،دوربینی است که بر روی یک وسیله نقلیه ، عموما خودرو شخصی نصب می شود.

انواع دوربین خودرو

دوربین ثبت وقایع خودرو انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز مشتری می تواند متفاوت باشد.اما در حالت کلی دوربین خودرو شامل دوربین خودرو پشت آینه ای،دوربین خودرو وای فای دار،دوربین خودرو جی پی اس دار،دوربین خودرو دید در شب،دوربین خودرو آینه ای،دوربین خودرو سیم کارت خور و غیره می باشد.که البته این چند نوع ممکن است امکاناتشان در یک دوربین جمع شود به این صورت که یک دوربین خودرو پشت آینه ای می تواند هم سیمکارت خور باشد هم وای فای دار و هم دید در شب که بالطبع قیمت بالا تری نیز خواهد داشت.

انتخاب یکی از این مدل دوربین ای خودرو بسته به نیاز کاربر بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

دوربین خودرو سیم کارت خور

دوربین خودرو سیم کارت خور

دوربین خودرو سیم کارت خور همان طور که از نامشان پیداست قابلیت استفاده از سیم کارت را دارند.این سری از دوربین ها دارای قابلیت اتصال به اینترنت ،قابلیت sos (ارسال کمک ضروری) ،قابلیت جی پی اس نیز خواهند بود.

بدین صورت که شما می توانید از طریق اینترنت و نرم افزار موبایل این دوربین می توانید تصاویر در حال ضبط یا ضبط شده را به صورت زنده مشاهده یا ذخیره کنید.

قابلیت جی پی اس این دوربین ها این اجازه را به شما می دهد که از محل خودرو با خبر شوید یا اینکه از مسیری که خودرو طی کرده آگاه شوید.

دوربین های خودرو سیم کارت خور موجود در بازار

 

دوربین فیلم برداری خودرو جیمی مدل JC100 سیم کارت خور هوشمند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.