اگر بدنبال بهترین دوربین خودرو برای خودرویتان هستین و یا اگر می خواهید با بهترین برندهای دوربین خودرو امسال آشنا شوید این مقاله که توسط دوربین خودرو آذرال تهیه شده را از دست ندهید.در ادامه با ما همراه شوید تا ترندهای معروف دوربین های اتومبیل آشنا شوید :

6 برند برتر دوربین خودرو

1_دوربین خودرو سیم کارت خور Phisung K9

دوربین خودرو سیم کارت خور Phisung K9

دوربین خودرو سیم کارت خور جدید که بسیار  پیشرفته تر از دوربین های دیگر موجود می باشد.دارای قابلیت سیم کارت خوری و وای فای هر دو با هم می باشد. همچنین این دارای چی پی اس نیز می باشد و این امکان را می دهد که از قابلیت مسیر یابی نیز همزمان بهره مند گردید.

 

  • پشتیبانی از سیم کارت 3G
  • دارای wifi
  • دارای GPS
  • دارای نرم افزار اختصاصی برای اندروید و ios
  • قابلیت مشاهده آنلاین تصاویر در حال ضبط دوربین خودرو از سراسر جهان

 

ویژگی های اصلی دوربین خودرو

  • قابلیت 3G و WiFi  این امکان را به شما می دهد که به دو روش توانایی اتصال به دوربین خود را داشته باشید.
  • دارای صفحه لمسی که کاربری دوربین خودرو Phisung K9 را برای تان آسان تر می کند.
  • دوربین اصلی دارای قابلیت چرخش 270 را دارد بدین ترتیب قادر خواهید بود دوربین را به صورت دلخواه تنظیم نمایید.
  • قابلیت منحصر به فرد این دوربین امکان صحبت کردن دو طرف افراد داخل خودرو با فردی که پشت نرم افزار دوربین است می باشد. بدین صورت که میکروفن طعبیه شده داخل دوربین صدا را ارسال و بلندگو دوربین صدای کاربر را پخش خواهد کرد.
  • با داشتن GPS شما قادر خواهید بود از محل خودروی خود مطلع شوید و از مسیر رانندگی روی نقشه آگاه شوید.
  • دوربین اصلی و عقب به صورت زیبایی امکان ضبط همزمان را با کیفیت بالا دارد.
  • تکنولوژی wdr موجود در این دستگاه بالانس تصویر بسیار خوبی را در شب و روز حتی نور بالا و کم ارائه می کند.
  • دوربین خودرو سیم کارت خور Phisung K9 از حافظه SD تا  128 گیگابایت پشتیبانی می کند.

جدید ترین دوربین خودرو 2020

2_دوربین نامحسوس خودرو Vikcam

دوربین نامحسوس خودرو مانیتوردار کوچک وای فای دار
دوربین نامحسوس خودرو Vikcam

 

برای آشنایی با نحوه انتخاب و خرید بهترین دوربین خودرو این مطلب را بخوانید

دوربین نامحسوس خودرو

یکی از جدید ترین و ارزان ترین دوربین های نامحسوس خودرو ، دوربین نامحسوس خودرو مانیتوردار کوچک وای فای می باشد. این دوربین با توجه به امکانات جالب توجهی که دارد ، از جمله نامحسوس بودن ، وای فای دار، مانیتور دار بودن در کنا اندازه کوچک بعنوان یکی از محبوب ترین دوربین های خودرو شناخته می شود.

دارای وای فای ،انتقال تصویر روی موبایل

این دوربین خودرو دارای وای فای داخلی می باشد که با فعال کردن آن از داخل تنظیمات دوربین و اتصال به دستگاه موبایل ،می توانید تصاویر در حال ضبط را مشاهده کنید یا به بررسی فیلم های ضبط شده بپردازید.

نرم افزار اختصاصی این دوربین را از طریق گوگل پلی (برای اندروید) یا از پلی استور (برای گوشی های اپل) دانلود کرده روی گوشی موبایل خود نصب کرده و از امکانات آن بهره مند شوید.

مانیتور دار

این مدل دوربین خودرو دارای نمایشگر 2.4 اینجی می باشد.که همزمان با فیلم برداری می توانید به فیلم های ضبط شده را بررسی کنید یا تنظیمات دلخواهتان را انجام دهید.

کیفیت کاملا اچ دی

دوربین نامحسوس خودرو Vikcam دارای لنز واید 170 درجه می باشد که تصویری با کیفیت کاملا اچ دی را به همراه خود دارد.بنابراین فیلم های ضبط شده با کیفیت بالاتر و جزییات بیشتری در اختیار خواهید داشت.

دارای سنسور های حساس به حرکت و G-sensor

حسگر های حساس به حرکت و G-Sensor از جمله حسگرهای کاربردی در دوربین های خودرو هست که در این دوربین خودرویی نیز تعبیه شده است.

دوربین خودرو های بدنه فلزی مقاوم در نور شدید افتاب

3_دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین ۴k کد ۶۱۰

دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین ۴k کد ۶۱۰
دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین ۴k کد ۶۱۰

دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین بدنه فلزی

دوربين فيلم برداري خودرو مدل V1 محصول شركت OEM  ميباشد كه در نوع خود جزو بهترين ها ميباشد،اين دوربين زيبا و كم حجم توانايي ضبط همزمان تصاوير را از جلو و عقب خودرو دارد، به طوري كه دوربين جلو با كيفيت واقعي Full HD و زاويه ديد ۱۶۰ درجه با قابليت عكاسي تا ۱۲ مگاپيكسل و دوربين عقب با وضوح ۶۴۰p و زاويه ۱۴۰ درجه فيلم برداري انجام ميدهند.

  • پشتیبانی از حافظه SD تا 128 گیگابایت

کیفیت دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین

دوربين خودرويي پشت آینه ای  با لنز و پردازشگري قدرتمند و همچنين با بهره گيري از سيستم هاي هوشمند پردازشگر تصوير (از جمله WDR) توانايي ضبط تصاويرعالي را در تمامي ساعات شبانه روز دارد.ِ D1  مجهز به سيستم Super Night Vision ميباشد كه  ميتواند از كمترين نور ممكن هنگام شب براي پردازش تصوير استفاده كند.

صفحه نمایش و نرم افزار دوربین پشت آینه ای خودرو

داراي صفحه نمايش ۲ اينچي از نوع IPS ميباشد كه مشكل ديد در مقابل انعكاس نورهاي شديد ندارد.به كمك امكانات WiFi Built-in ميتوان تا برد تقريبا 4۰ متر به گوشي تلفن همراه متصل و تصوير زنده را مشاهده و حتي فايل ضبط شده قبلي را نيز مرور و پخش كرد( به كمك دانلود اپليكيشن مخصوص AnZone ).

دارای بدنه فلزی

از مهمترین ویژگی های این دوربین پشت آینه ای خودرو نسبت به سایر دوربین های خودرو بدنه فلزی آن می باشد که در برابر نور شدید آفتاب مقاوم است و دِفورمه نمی شود.

قابلیت دید در شب

خصوصیت ویژه این دوربین قابلیت دید در شب قوی آن می باشد.دوربین پشت آینه ای خودرو کد 610 دارای سنسوری می باشد که بدون نیاز به LED و با تشخیص کاهش نور فعال شده و کیفیت بالای فیلم برداری در شب را فراهم می کند.

 

مشخصات دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین

برق اصلي دوربين به طور مستقيم به وسيله كابل مخصوص و هوشمند مجهز به سيستم IPP  از باتري خودرو تامين ميشود كه با اين سيستم دوربين در حالت ۲۴ ساعته (حتي در مواقع خاموش بودن خودرو) آماده به كار بوده  و براي تكميل اين سيستم  امكانات باتري داخلي و G-sensor نيز در جاي خود عملكرد بسزايي دارند.

اين دوربين از كارت حافظه تا ۱۲۸ گيگابايت پشتيباني ميكند و با اين مزيت تا چندين روز( يك هفته ) قابليت نگهداري فايلها در حالت هاي مختلف فيلم برداري وجود دارد؛ از مشخصات حائز اهمیت اين است كه ظاهر دوربين طوري طراحي شده است كه به راحتي قابل ديد توسط افراد بيرون و يا سرنشينان نمي باشد و حالت تقريبا مخفي دارد ، این دوربین خودرو در ابعادي كوچك و كم حجم بوده و به كمك يك پايه ظريف كشويي و بسيار محكم به محل مورد نظر توسط چسب مخصوصي كه همراه دارد ب راحتي نصب شده و در هر لحظه به راحتي قابل برداشتن ميباشد.

دوربين فيلم برداري پشت آینه ای خودرو کد 610  داراي گواهي هاي كيفيت و استاندارد CCC,CE,ROHS ميباشد.

4_دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین ۴k کد ۶۸۰

دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین 4k
دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین ۴k کد ۶۸۰

صفحه نمایش لمسی

شاید بزرگترین امتیاز این دوربین خودرو که بعد از کیفیت بالای فیلم برداری آن مطرح است.صفحه نمایش لمسی آن است.

دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین فول اچ دی ، دارای یک صفحه نمایش 4.2 اینجی لمسی با کیفیت بالا می باشد که تمام تنظیمات مربوط به دوربین و سایر امکانات از طریق صفحه نمایش و به صورت لمسی قابل تنظیم است.

همچنین از طریق صفحه نمایش امکان مشاهده فیلم ها و عکسهای ضبط شده نیز در دسترس است.

دارای وای فای و نرم افزار اختصاصی

دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین فول اچ دی ، دارای وای فای داخلی می باشد که می توانید با فعال کردن آن و نصب نرم افزار اختصاصی که برای موبایل هایی با سیستم عامل اندروید و ios هست، از طریق وای فای و نرم افزار به دوربین خودرویتان متصل شده و تنظیمات دلخواه خود را از طریق نرم افزار موبایل انجام داده یا به بررسی فیلم ها و عکس های ثبت شده بپردازید و در صورت نیاز فیلم یا عکس مورد نظر را از طریق وای فای در گوشی خود ذخیره کنید.

امکان عکس برداری با کیفیت 12 مگاپیکسل

در میان قابلیت های بیشماری که این دوربین خودرویی دارد می توانید قابلیت عکسبرداری را نیز به آن اضافه کنید.

کیفیت عکسهای گرفته شده توسط این دوربین 12 مگاپیکسل بوده که تصاویر با وضوح بسیار بالایی را از خود بجای می گذارد.

سنسورهای حساس به حرکت ، مد پارکینگ و …

دارای سنسورهای Motion Dedection و Mode Parking سنسورهایی پر کاربردی هست که در این دوربین خودرویی نیز تعبیه شده است و می توان آنها را از داخل تنظیمات این دوربین فعال یا غیر فعال کرد.

دارای بدنه فلزی

بدنه فلزی این دوربین خودرویی باعث شده که مقاومت آن در برابر ضربه ، حرارت و نور آفتاب بالا بره و کمترین آسیبی به آن وارد نشود.

پشتیبانی از حافظه SD تا 128 گیگابایت

این دوربین ویژگی منحصر به فردب نیز که دارد و آن را از سایر رقبا متمایز می کند ، پشتیبانی از حافظه SD تا 128 گیگابایت می باشد که مشخصا باعث می شود که چند برابر دوربین های دیگر فیلم برداری کند و فیلم چند روز در اخیارتان بگذارد.

با کیفیت ترین دوربین های خودرویی

5_آینه هوشمند سیم کارتی خودرو مدل v2

آینه هوشمند سیم کارتی خودرو
بهترین دوربین خودرو ، آینه هوشمند سیم کارتی خودرو مدل v2

دوربین خودرو FIRSTSCENE V2

از بهترین دوربین های خودور که پیشرفته ترین آینه دوربین دار خودرو با سیستم عامل اندروید این آینه هوشمند ، یک آینه دید عقب خودرو است که با کیفیتی بسیار خوب و شفاف می توانید به عنوان یک آینه معمولی از آن استفاده نمایید. از طرفی دیگر با توجه به امکانات بسیاری که دارد به عنوان یک سیستم هوشمند ضبط تصاویر عمل میکند و به دلیل رم خور بودن، یک دستگاه DVR کامل خودرو می باشد که همزمان به دو دوربین مجهز است و تصاویر را با کیفیت full HD 1920×1080p وبصورت 30FPS رکورد می کند. دوربین اول که بر روی قسمت پشت آینه قرار گرفته است، مخصوص جلوی خودرو است و مسیری را که راننده رانندگی می کند با یک زاویه وسیع ˚170 فیلمبرداری می کند . این دوربین قابلیت تنظیم در زاویه دلخواه را نیز دارد و همچنین ضبط تصویر در هنگام پارک خودرو ( پارک موشن ) دوربین دوم این آینه مخصوص ضبط تصاویر عقب خودرو یا هنگام پارک اتومبیل استفاده میشود. آینه قابلیت پخش همزمان تصویر جلو و عقب را دارد. با فشار دادن یک مرتبه کلید پاور آینه در حالت اسکیرین سیور قرار میگیرد و ساعت و قطب نما نمایش میدهد. این آینه خودرو دارای قابلیت GPS آنلاین نیز است بدین صورت که هر لحظه دلخواه امکان ردیابی خودرو وجود دارد .

بهترین دوربین خودرو سیمکارت خور

این آینه خودرو به دلیل تصویر برداری ایمنی خودرو به شکل جعبه سیاه خودرو عمل میکند که جزئیات مربوط به سرعت و موقعیت خودرو را ضبط و قابل بررسی می نماید. از لحظه استارت خودرو به صورت اتوماتیک شروع به ضبط تصاویر می نماید تا لحظه ایی که خودرو پارک شود و حتی پس از خاموش شدن خودرو در حالت پارک امکان فیلمبرداری وجود دارد. این آینه ی هوشمند قابلیت تصویر برداری بصورت دستی و اتوماتیک را دارد. عکسبرداری لحظه ایی از راه دور و فیلم برداری از راه دور از طریق اپلیکیشن موبایل نیز امکان پذیر است و به دلیل وجود میکروفون و اسپیکر قوی تمامی فیلم ها با صدا رکورد می شوند.

بهترین دوربین خودرو هوشمند

با امکاناتی که این آینه خودرو دارد راننده می تواند اطمینان حاصل کند که سیستمی قابل اعتماد تمامی فعالیت ها و رویداد ها را بدون وقفه ضبط می کند و احساس امنیت خاطر را ایجاد می کند چرا که در بسیاری از سرقت ها ، صدمات فیزیکی ، صحنه سازی های خیابانی و جاده ای تصادفات وسانحه های جاده ایی می توانید به تصاویر ضبط شده آن استناد کنید. این محصول که به دلیل امکانات بیشماری که دارد مناسب استفاده شخصی و همچنین بسیاری از سازمان های چون آتش نشانی تاکسیرانی، آمبولانس ها ، ماشین های حمل پول، شرکت های پخش کالا، شرکت های مسافربری درون و برون شهری بیمه ها و پلیس و …. می باشد.

امکانات ویژه آینه هوشمند خودرویی سیم کارتی مدل v2

برنامه های دلخواهی مثل تلگرام واتساپ و… را نصب کرده و استفاده نماید که در بسیار مواقع جایگزین مناسبی به جای موبایل راننده خواهد بود .امکان سیم کارتخور بودن این آینه باعث شده است که این آینه هوشمند بتواند تصاویر و رویداد ها را بصورت عکس و فیلم انتقال بدهد . بدین صورت که کاربر برنامه مخصوص آینه را برروی موبایل خود نصب می کند و در هر لحظه دلخواه دستور عکس و فیلم به دوربین جلو و یا داخل کابین می دهد.

و از راه دور کنترل می کند که راننده چه شخصی است و در حال رانندگی و یا توقف در چه مسیری است و بصورت فیلم مشاهده می نماید . این آپشن مناسب بسیاری از افرادی است که از راننده استفاده می کند و خودرو دست شخص دیگری است و یا سازمان هایی که تعدادی خودرو دارند و می‌توانند یک مرکز مانیتورینگ برای این خودروهای سازمانی جهت کنترل و نظارت داشته باشند.

مشخصات دوربین خودرو FIRSTSCENE V2

  • قابلیت ضبط تصاویر جلو ، عقب و داخل ماشین
  • امکان دستور عکسبرداری و فیلمبرداری دوربین داخل و جلوی ماشین از راه دور از طریق اپلیکیشن موبایل
  • دارای صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی
  • سیم کارتخور و دارای آنتن GSM و WCDMA
  • دارای فندکی ماشین جهت شارژ
  • دارای باطری داخلی
  • ساپورت حافظه جانبی تا 64 گیگابایت
  • کیفیت ضبط HD
  • دارای سیستم عامل اندروید 8
  • قابلیت نصب برنامه های مختلف مثل تلگرام ، واتس اپ و ….
  • دارای بلوتوث و امکان جوابگویی به تماس ها
  • دارای GPS و ردیاب بر روی نقشه گوگل Google Map
  • دارای ماژول داخلی Wifi
  • دارای میکروفون داخلی و بلندگوی ۳۰۴۰ BO
  • دارای پردازنده CPU 4 Core
  • دارای رادیو ، امکان پخش موزیک و فیلم

6_دوربین ماشین شیائومی مدل ۷۰MAI Midrive D06

دوربین اتومبیل شیائومی
بهترین دوربین خودرو ، دوربین ماشین شیائومی مدل ۷۰MAI Midrive D06

 

مشخصات فنی

شیائومی همیشه برند بهترین دوربین های خودرو بوده است ،این دوربین که از سنسور ضبط تصاویر IMX323 سونی برخوردار است تصاویری با کیفیت فوق العاده را ضبط می کند که می توانید در مواقع اضطراری به بهترین نحو ممکن از آن ها استفاده نمایید. علاوه بر این، از دیگر ویژگی های دوربین خودروی ۷۰mai شیائومی می توان به وجود سنسور G  و ضبط چرخه ای- دایره ای که به شما تصویر دقیقی از محیط اطراف را ارائه می کند اشاره نمود. ورای این ها، تکنولوژی فشرده سازی عکاسی H.264 به علاوه ی لنزهای فول اچ دی ۱۰۸۰ پیکسلی  زاویه ی ۱۳۰ درجه ای دید و نگهدارنده ی دوربین قابل تنظیم، تصویری بی نظیر را به شما ارائه خواهند نمود.

از جمله ویژگی های دیگر دوربین ماشین شیائومی D06 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

● FOV 130 درجه،  که دامنه ی دید وسیعی را پوشش می دهد
● رزولوشن  فول اچ دی ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰P، ضبط FHD  شفاف
● اجزای حساس نور ۱ / ۲٫۹ اینچ، گرفتن عکس های روشن در طول شب

● سنسور تصویر سونی IMX323، که عملکرد بهتری را برای شما فراهم می کند
● اتصال وای فای به شما اجازه می دهد تا به صورت آنی به تماشای فیلم های ضبط شده و به اشتراک گذاری فیلم ها و یا تصاویر در رسانه های اجتماعی محبوب خود بپردازید.
● تکنولوژی فشرده سازی عکاسی پیشرفته H.264، فیلم های با کیفیت بالا را برای شما فراهم می کند و همچنین در ذخیره سازی بهینه ی این فیلم ها نیز نقش دارد

● چسب مقاوم در برابر درجه حرارت بالا، می تواند از مشکل افتادن دوربین در شرایط آب و هوایی فوق العاده گرم اجتناب کند، قدرت این چسب بسیار زیاد است، اما به شیشه ماشین آسیبی نمی رساند
● این دوربین همراه با یک شارژر ماشینی و کابل برق میکرو USB به عنوان منبع تغذیه ارائه می شود و لذا کاربران به راحتی می توانند از هر کدام که می خواهند استفاده کنند.
● نگهدارنده ی چرخشی که در هر جهتی تنظیم می شود
● ظاهر ساده و ظریف: مناسب برای خودروی شما

شیائومی
بهترین دوربین خودرو،شیائومی

 

 

ابعاد

320×550×100 میلی متر
وزن 70 گرم
لنز دوربین اولترا واید 165 درجه ،دریچه دیافراگم 1.8
فیلم برداری Full HD; 1080P (1920×1080), 30 fps
زاویه دید 130 درجه
سنسور دوربین SONY IMX 323
محدوده دیافراگم F2.2
رزولوشن دوربین 2.0 مگاپیکسل
قابليت عکسبرداري دارد
وای فای WiFi 8.11b/g/n; 2.4GHz
باتری 240 میلی آمپر
خروجي USB Micro USB
کارت حافظه تا 64 گیگابایت
ولتاژ ورودی 5V / 1,5 A
منبع تغذیه فندکی ماشین

7_ آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو کد 100- DR

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو کد 100- DR
بهترین دوربین خودرو، آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو کد 100- DR

 

  • اندازه صفحه 10 اینج
  • لنز واید 170 درجه
  • رزولیشن 1920*1080p
  • لنز دوربین دوم 170 درجه
  • دوربین دوم ضد آب
  • دارای باطری داخلی 800mAh
  • پشتیبانی از حافظه SD تا 128 گیگابایت
  • دارای Loop Recording

14 دیدگاه برای “بهترین برند های دوربین خودرو

  1. حسین زاده گفته:

    سلام یه دوربین ضبط فیلمبرداری خودرو میخوام که در شب و روز کیفیت خوبی داشته باشه و قیمتش مناسب باشه اگر پیشنهادی دارید لطفا راهنمایی کنید

  2. مهران گفته:

    سلام. وقت بخیر
    دوربینی که روی صندلی ماشین نصب میشه و هم نمای داخل و هم بیرون رو نشون میده(واید) پیشنهادتون چیه ؟ آیا ست مخصوصی دارن برای نصب روی صندلی یا درب خودرو

  3. آقایی گفته:

    سلام من ازاین دوربین سیم کارتی دوستم ازشماخریده خیلی راضی هست امکانات هم زیاد داره فقط مثل اینکه تمام کردید کی موجودمیشه ممنون

  4. تاج گفته:

    سلام دوربین سیم کارتی مدل k18 کی موجودمیسه پسرخالم ازشماخریده خیلی راضی هست واقعا امکانت خوبی دارره قیمت هم مناسب هست

  5. مریم گفته:

    سلام خسته نباشید یه دوربین ضبط فیلم برداری شب و روز با کیفیت با قیمت مناسب میخواستم

    • دوربین خودرو آذرال گفته:

      سلام دوربین های این رنج قیمت رو تو صفحه اصلی ببینید اگر سوالی داشتین با پشتیبانی تماس بگیرید.

  6. منصور مدنی فرد گفته:

    با درود
    ممکنه خواهش کنم قیمت دوربین های ثبت وقایع موجود را برای من ارسال فرمایید.
    09123119608 what’s app

    • دوربین خودرو آذرال گفته:

      سلام تمامی دوربین هایی که امکان افزودن به سبد خرید رو دارند موجود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.