اگر امنیت خودرو برای شما اهمیت خاصی دارد و به دنبال راه حل مناسب جهت برقراری آن هستید این دوربین مداربسته امنیتی هوشمند سیم کارت خور بهترین انتخاب برای شماست. وسیله ای که در هنگام سرقت خودرو یا بی اطلاع بودن شما از خودرو به کمکتان می‌آید. همچنین در هنگام وقوع حادثه با قابلیت ذخیره سازی تصاویر در کارت حافظه نصی شده آن به یاری شما می‌اید. امکانات بسیار و کاربردی این آینه هوشمند تصمیم شما نسبت به خرید این محصول را صد در صد می‌کند.

در ادامه شما را با امکانات ویژه آینه هوشمند خودرویی سیم کارتی مدل v2 آشنا می کنیم.

سیم کارت خور با پوشش 4G

این مدل دوربین خودرو با قابلیت بسیار ویژه ای مجهز شده و آن پشتیبانی از سیم کارت در سطح 4G می باشد.دز حالی که کمتر دوربین خودرویی در ایران از قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را دارا می باشد این دوربین خودرو برای شبکه های 4G نیز بهینه شده است تا در استفاده از نرم افزارهایی که نیاز به اینترنت دارند(تلگرام،واتساپ،یوتیوب و …) مشکلی از بابت کندی سرعت اینترنت بوجود نیاید و از همه مهمتر برای انتقال تصویر بر روی گوشی موبایل تصاویر سریع تر و با سرعت بیشتری را مشاهده کنید.

سیستم عامل اندروید

سیستم عامل مورد استفاده برای این دستگاه،همان سیستم عاملی است که در بیشتر گوشی های موبایل اندروید تجربه استفاده را داشته اید در نتیجه کمترین مشکلی را در استفاده از آن نخواهید داشت.این دوربین آینه خودرو با اندروید 8 خود ،امکان نصب انواع نرم افزارهای که به آن نیاز دارید را دارا می باشد.بعنوان مثال می توانید تلگرام ،اینستاگرام ،واتساپ و … را نصب کنید و به جای گوشی موبایل در حین رانندگی از آن استفاده نمایید.

براحتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید یا از قابلیت مسیر یابی و نقشه ی آن بهره ببرید.

دوربین آینه خودرو سیم کارت خور
دوربین آینه خودرو سیم کارت خور

دارای ماژول جی پی اس

آینه هوشمند سیم کارتی خودرو دارای ماژول GPS می باشد،در نتیجه شما از این ظریق می توانید محل دقیق خودروی خود را بدانید یا از امکان مسیر یابی برای رسیدن به مقصد از آن استفاده نمایید.همچنین از طریق نرم افزار موبایل آن می توانید محل دقیق خودرو و مسیرهای طی شده آن را مشاهده نمایید.

از همه جای دنیا خودروی خود را زیر نظر داشته باشید

از جالب ترین ویژگی های این دوربین ماشین، نرم افزار اختصاصی آن برای گوشی های موبایل اندروید و ios می باشد.امکانات بسیار زیادی همراه این نرم افزار وجود دارد، از جمله اینکه شما براختی می توانید خودروی خود را از هر جای دنیا در هر فاصله از خودرو تحت نظر داشته باشید و از مسیرهای طی شده و حوادث پیش آمده در جریان قرار بگیرید.

دارای سیستم ADAS

سیستم ADAS یا سیستم کمک راننده شما را در هنگام رانندگی و پارک خودرو یاری خواهد کرد در نتیجه هنگام رانندگی و پارک کردن خودرو مشکل کمتری خواهید داشت و آسوده تر می توانید رانندگی کنید.

دارای پخش رادیو FM

اگر بدنبال گوش کردن به رادیو جهت دنبال کردن اخبار یا یک مسابقه ورزشی هستید ، رادیوی این دستگاه قطعا تجربه کاربری بهتر و آسان تری دارد و شما به راحتی می توانید ایستگاه رادیویی خود را پیدا کرده ،ذخیره کنید و از آن لذت ببرید.

دارای صفحه نمایش لمسی

صفحه نمایش تمام صفحه و لمسی آینه هوشمند تجربه کاربری بهتری را برای تان بهمراه خواهد داشت در نتیجه می توانید بدون هیچ دردسری با دستگاه کار کنید ،تنظیماتتان را انجام دهید به بررسی فیلم های ضبط شده بپردازید یا از امکان مسیریابی آن بهره ببرید.

همچنین تمام صفخه بودن این آینه امکان تماشای فیلم و … را به شما خواهد داد و دیگر نیازی به مانیتور در خودرویتان نخواهید داشت.

بلوتوث و WiFi

اگر سیستم صوتی خودرویتان دارای بلوتوث باشد از طریق آن می توانید به این دستگاه وصل شده و موسیقی دلخواه تان را پلی کنید.یا به موبایل خود وصل شده و به انتقال فایل بپردازید.همچنین این کار را با وای فای هم می توانید انجام دهید یا دستگاه را به وای فای گوشی خود متصل نمایید و از اینترنت آن بهره ببرید.

جمع بندی

بررسی ما نشان می دهد امکاناتی که در این دوربین خودرو گرداوری شده در حال حاضر در کمتر دوربین خودرویی می توانید پیدا کنید.در نتیجه اگر به دنبال دوربین خودروی کاملی هستید هر آنچه می خواهید را در این دستگاه خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.