وظیفه دوربین ماشین ثبت تمام جزئیات است و از آن می‌توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد. از جمله این اهداف می‌توان به امنیت در حین رانندگی اشاره کرد. اهمیت خرید دوربین خودرو در اهواز آنجاست که بسیاری از تصادف‌هایی که در ترافیک‌ها اتفاق می‌افتند، با این دوربین قابل ثبت هستند.

دوربین‌ها به شکل گسترده‌ای در سراسر جهان توسط  رانندگان ماشین‌های شخصی، مربیان آموزشگاه‌های رانندگی، رانندگان تاکسی و اتوبوس و پلیس‌ها استفاده می‌شوند. دوربین‌هایی که کیفیت بالایی دارند مجهز به تکنولوژی‌هایی مانند GPS نیز هستند که گاهی می‌توانید از آن‌ها برای مسیریابی نیز استفاده کنید. در این مطلب نگاهی به مزایای استفاده از دوربین‌های ماشین می‌اندازیم.

خرید دوربین خودرو در اهوار
خرید دوربین خودرو در اهوار

با کمک دوربین خودرو در اهواز شما می توانید یکی از زیباترین شهرهای جهان را در دوربین فیلمبرداری خودرو خود ثبت کنید. اهواز پر رمز و راز با آب و هوای مطبوعی که دارا است، سالیانه پذیرنده گردشگران زیادی است. اگر مسئله ترافیک موجود در این شهر برطرف نشود، نمی توان میزان این گردشگران را افزایش داد و به مرور بافت زیبای شهر دچار فرسودگی خواهد شد.

همچنین با ثبت این زیبایی ها و اشتراک گزاری آن در شبکه های اجتماعی بر محبوبیت آن بافزایین و به رونق گردشگری آن کمک کنید.

نکاتی در مورد دوربین خودرو در اهواز

در هنگام خرید دوربین خودرو در اهواز  باید به نکات مهمی توجه نمایید. این نکات را با شما در میان خواهیم گذاشت.

  • قابلیت های مختلفی برای دوربین خودرو در اهواز در نظر گرفته شده است. برای مثال قابلیت های لنز دوربین را در این بخش باید به طور کامل بشناسید. در این صورت شما با تمامی زوایای مربوط به دوربین ها آشنا خواهید شد.
  • دوربین خودرو در اهواز باید به سیم کارت متصل باشد تا برای موقعیت یابی و ضبط وقایع عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.
  • در هنگام خرید دوربین خودرو در اهواز باید به میزان حافظه داخلی آن توجه زیادی نشان دهید و دوربینی با سطح حافظه مناسب خریداری نمایید.
  • بهتر است دوربین خودرو را در هنگام خرید از نظر دارا بودن قابلیت پارکینگ مورد بررسی قرار دهید. این قابلیت کاربردهای بسیار خوبی برای شما خواهد داشت. دوربین خودرو در اهواز با کمک این قابلیت قادر خواهد بود که همزمان با روشن شدن خودروها، فیلمبرداری خود را آغاز نماید. همین قابلیت می تواند از سرقت خودرو ها یا اعمال بزهکارانه در پارکینگ جلوگیری نماید.
خرید آنلاین دوربین خودرو در اهواز
خرید آنلاین دوربین خودرو در اهواز

موارد مهم دیگری هم وجود دارد که در هنگام خرید این دوربین ها باید به صورت جدی به آن ها توجه نمایید. یکی از این موارد، اصل بودن دوربین خودرو در اهواز است. این موضوع به قدری مهم است که می توان در مورد آن مقاله ای جدا را تالیف کرد و در مورد نکات مربوط به آن صحبت نمود. برای تشخیص اصل بودن دوربین، می توانید از ویژگی های دوربین کمک بگیرید.

ویژگی های گوناگون در دوربین خودرو در اهواز

  1. GPSنشان دهنده‌ی موقعیت دقیق ماشین در فیلم.
  2. wi-fiانتقال‌دهنده‌ی بی سیم، فیلم ضبط شده به گوشی یا تبلت مالک.
  3. 3. سنسورهای تنظیم لرزش: در هنگام حرکت، بدنه‌ی خودرو دچار لرزش می‌شود، لذا برای جلوگیری از تاثیر لرزش بدنه‌ی خودرو بر روی فیلم ضبط شده توسط دوربین، نیاز است که دوربین خودرو، مجهز به سنسورهای تنظیم لرزش باشد. نکته‌ی مهم این است که زیبایی جاده‌های خوزستان و اهواز، ما را به اشتیاق می‌آورد تا تصاویر را ثبت کنیم و برای جلوگیری از لرزش دوربین، نیاز است تا دوربین نصب شده داخل ماشین دارای این ویژگی باشد.
  4. G-Sensorهنگامی که دوربین ماشین از این قابلیت برخوردار باشد، هرگونه تصادف، ترمز اضطراری یا ضربه غیر متعارف را تشخیص می‌دهد و شروع به ضبط می‌کند. این قابلیت در اکثر دوربین‌های ماشین، فعال است.
  5. ضبط فیلم در حالت پارکینگ: اگر در زمانی که ماشین شما در پارکینگ، پارک است؛ برخورد و یا سرقتی صورت گیرد، توسط این آپشن، فیلم مربوطه ضبط می‌شود.
  6. ثبت خاطرات سفر: دوربین خودرو در جاده‌های اهواز ، قابلیت ثبت مناظر زیبا در جاده را دارد. همانگونه که می‌دانیم، جاده‌ی خوزستان سرشار از زیبایی و تصاویر ناب است، بنابراین ثبت خاطرات در این جاده‌ها، بسیار لذت بخش و مهم است. همچنین برای جلوگیری از پرت شدن حواس راننده، این دوربین‌ها بسیار مفید هستند و عکس و فیلم‌ها را ضبط می‌کنند.
  7. ثبت وقایع داخل خودرو: ضبط تصاویر از داخل کابین خودرو، توسط جایگذاری لنز دوربین داخل ماشین، امکان پذیر است. برای خودروهای عمومی یا خودروهای خصوصی مثل ماشین‌های توریستی کاربرد فراوانی دارد.
  8. دوربین دنده عقب خودرو: در اکثر مدل‌های دوربین خودرو، یک لنز کوچک نیز برای دنده عقب، طراحی شده است. لنز عقب برای خودروهایی که مجهز به صفحه نمایش و مانیتور است، کاربرد دارد. هر زمان که دنده‌ی خودرو در حالت عقب قرار گیرد، این دوربین به صورت خودکار روشن می‌شود.

دوربین اصل باید ویژگی های ظاهری مشخصی داشته باشد. جهت راهنمایی و مشاوره در این مورد با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. راه حل بعدی برای خرید دوربین اصل، خرید دوربین از مراکز خرید معتبر است. شما آدرس مراکز معتبر نمایندگی ما را در شهر خود می توانید از سایت بیابید. در صورتی که نشانه های مربوط به دوربین اصل توسط تولید کننده به درستی قید شود، مشکل خاصی در تهیه دوربین ایجاد نخواهد شد.

نصب راحت این دوربین از اصول اولیه خرید دوربین است که باید به دقت در مورد آن توجه نمائید. لازم است در مورد نصب این دوربین ها اطلاعات لازم را به دقت بررسی نمائید. در این صورت مشکل چندانی برای خرید دوربین مناسب نخواهید داشت. تجهیزات کاملی به صورت معمولی در این دوربین ها قرار خواهد گرفت و بهتر است در هنگام خرید این دوربین ها به کامل بودن این تجهیزات دقت بسیار زیادی داشته باشید.

 

2 دیدگاه برای “اهمیت خرید دوربین خودرو در اهواز

  1. پیام پورکریمی گفته:

    با سلام
    بنده از اهواز این دیدگاه رو برای شما مینویسم
    همه فروشندگان و همچنین نویسنده محترم این مطلب نکات مهم برای خرید دوربین خودرو را دکر کرده اند ولی هیچکدام به این نکته مهم در اهواز توجه نکرده اند که اینجا حداقل 8 ماه از سال هوای بسیار گرم بوده و هیچ وسیله الکترونیکی تاب و توان قرارگیری مستقیم جلوی تابش شدید آفتاب اهواز را نداشته و در اندک زمانی به ملکوت اعلا می پیوندد و یا حتی ممکن است باعث اتش سوزی در داخل خودرو گردد.
    بنده مدتهاست که علاقه مند و نیازمند به خرید یک دوربین خودرو میباشم لاکن از بابت همین مسيله تا کنون اقدام به خرید ننموده ام.
    سپاس از شما بابت راهنمایی های خوب در سایتتان و آرزوی موفقیت روز افزون برای شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.