در این مطلب قصد داریم به معرفی دوربین خودرو هوشمند آنلاین بپردازیم. این دوربین خودرو هوشمند 1080p ، دارای قابلیت های زیر است:

دوربین WiFi Dash برای اتومبیل Sony IMX307 ، صفحه LCD 2 اینچی ، مانیتور پارکینگ ، G-Sensor ، Super Night Vision ، Loop Recording ، iOS/Android برنامه تلفن همراه WiFi (2021)

رنگ به انتخاب شما مشتری عزیز موجود است.

به  یک باتری لیتیوم یون نیاز دارد.

اندازه نمایشگر 2 LCD  اینچ

وضوح تصویر 1080p

ترکیب باتری لیتیوم یون

 

از فروشگاه ما دیدن کنید و لذت خرید را با ما تجربه کنید.

 

 

درباره دوربین خودرو هوشمند آنلاین بیشتر بدانید

 

دارای وضوح بالای 1080p  همراه با فناوری WDR (محدوده گسترده دینامیکی) است. مجهز به سنسور تصویر  با حساسیت بالا ، کیفیت تصویر فوق العاده ای را با زاویه باز 130 درجه FOV (میدان دید) به طور موثر نقاط کور را از بین می برد.

-G-SENSOR & EMERGENCY ACCIDENT LOCK technology فناوری داخلی G-Sensor به طور خودکار فیلم ها را در موارد اضطراری برای شما ذخیره می کند. در صورت برخورد یا تصادف ، دوربین خودرو هوشمند آنلاین به صورت خودکار قطعات ویدئوی زمان حادثه را ثبت کرده و از حذف یا رونویسی آن ها جلوگیری می کند.

آیا نگران حذف دستی فیلم های ناخواسته برای آزادسازی فضای کارت حافظه هستید؟ دوربین خودرو هوشمند آنلاین خودروی شما را تحت پوشش قرار می دهد ! به سادگی آن را در ماشین نصب کنید. این دوربین به طور خودکار فیلم های قدیمی غیر ضروری را با فیلم های ضبط شده جدید رونویسی می کند. مطمئن باشید در صورت گزارش پلیس یا تشکیل پرونده و خسارت بیمه ، هیچ بخش ویدیویی حذف نخواهد شد. پشتیبانی از کارت های حافظه Micro SD کلاس 10 (و بالاتر) از 16 گیگابایت تا 64 گیگابایت را شامل می شود.

 

برنامه   MOBILE APP در این دوربین فعال شده است  از طریق Wi-Fi به برنامه رسمی تلفن همراه متصل شوید تا دوربین خودرو هوشمند آنلاین خود را مستقیماً بر روی تلفن داشته باشید. تماشای پخش مستقیم ، پخش یا بارگیری فیلم ضبط شده در هر زمان و هر کجا که بخواهید. برنامه رسمی تلفن همراه دوربین خودرو هوشمند آنلاین از iOS 8.0 و Android 4.4 و بالاتر پشتیبانی می کند.

 

شما به عنوان یک راننده و صاحب خودرو می توانید از خدمات دوربین خودرو هوشمند آنلاین بهره مند شوید و از هر دقیقه رانندگی با آن لذت ببرید.

دوربین خودرو هوشمند آنلاین

 

1  . دوربین خودرو هوشمند آنلاین به خوبی طراحی شده است و دارای شاسی مدرن زیبا و کم ارتفاع می باشد، به طوری که کاملاً بدون هیچ گونه خطایی در ماشین قرار می گیرد.

2  . تصویر دوربین خودرو هوشمند آنلاین در این محدوده یک امتیاز بزرگ محسوب می شود که تصاویر/فیلم های 1080p  را با وضوح بیشتر و با استانداردهای تنظیم سونی ارائه می دهد. فناوری دید در شب را نیز تضمین می کند زیرا به هنگام رانندگی در شب بهترین جزئیات را ثبت کرده و با بهترین کیفیت به شما ارائه می دهد. به طوری که پلاک ها و علائم خیابان بسیار واضح خوانده می شوند درست مانند آنچه در روز می بینید.

3 . پشتیبانی از برنامه موبایل یک مزیت دیگر دوربین خودرو هوشمند آنلاین است و متوجه تفاوت آن با دیگر دوربین های مدار بسته خواهید شد. اتصال آسان از طریق Wi-Fi و این که شما می توانید پخش زنده یا فیلم ضبط شده را مستقیماً در صفحه تلفن خود مشاهده کنید و هم این که شما می توانید تصاویر/فیلم ها را در تلفن خود ذخیره کنید، یا آن ها را مستقیماً ارسال کنید تا با دوستان و در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

  1. از کارت حافظه microSD 128 گیگابایتی بدون هیچ مشکلی پشتیبانی می کند و در هر منطقه جغرافیایی از کشور که زندگی می کنید و دمای ماشین با نور مستقیم خورشید به راحتی از 105 درجه بالاتر باشد ، به اندازه کافی خوب کار می کند.
  2. به غیر از موارد بالا ، دوربین خودرو هوشمند آنلاین دارای سایر عملکرد های دوربین مداربسته مانند ضبط حلقه، حالت نظارت بر پارکینگ ، پخش روی دستگاه ، تشخیص حرکت ، قفل اضطراری و موارد دیگر است. پس می توانید این قابلیت ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

نظارت 24 ساعته پارکینگ

 

در دوربین خودرو هوشمند آنلاین با فعال کردن حالت نظارت بر پارکینگ همیشه فعال و روشن می ماند.  و هنگام تشخیص حرکت حتی پس از خروج از اتومبیل، روشن می شود و شروع به ضبط می کند و به شما آرامش 24 ساعته را هدیه می دهد.

 

WDR (محدوده دینامیکی گسترده)

 

الگوریتم WDR به طور خودکار تعادل نوردهی را در بهترین حالت تنظیم می کند ، بدون نوردهی بیش از حد و کم نور. این ویژگی های چشم انسان را شبیه سازی می کند و از دامنه پویایی تمام داده های ضبط شده نهایت استفاده را می کند تا از تأثیر دینامیکی وسیع مطلوب اطمینان حاصل شود

قابلیت‌های دوربین خودرو هوشمند آنلاین
قابلیت‌های دوربین خودرو هوشمند آنلاین

طراحی چراغ تنفس 3 رنگ با هدف نشان دادن وضعیت کار دوربین خودرو هوشمند آنلاین است.

 

  • آبی – حالت آماده به کار
  • سبز – حالت ضبط معمولی
  • قرمز-حالت خطای غیر ضبط شده

 

سنسور G

 

هنگامی که سنسور G داخلی یک برخورد را تشخیص می دهد ، دوربین خودرو هوشمند آنلاین به طور خودکار ضبط را حفظ می کند و بخش های خاص ویدیو را جداگانه قفل می کند و از رونویسی آن ها نیز جلوگیری می کند.

 

امکانات برق دوربین خودرو هوشمند آنلاین

  1. مدیریت برق خودرو با استفاده از کابل برق هوشمند؛
  2. برق مصرفی DC 97 و 247.

 

امکان تنظیم کیفیت تصویر و دید در شب با دوربین خودرو هوشمند آنلاین

کیفیت HD، کیفیت فول اچ دی و کیفیت K4؛

لنز شیشه‌ای با زاویه دید باز و قابلیت تنظیم و مجهز به فن‌آوری دید در شب.

قابلیت‌های دوربین خودرو هوشمند آنلاین

 

آپشن‌ در دوربین خودرو هوشمند آنلاین

  1. GPS
  2. wi-fi
  3. سنسورهای تنظیم لرزش
  4. G-Sensor
  5. ضبط فیلم در حالت پارکینگ
  6. ثبت خاطرات سفر
  7. ثبت وقایع داخل خودرو
  8. دوربین دنده عقب خودرو

انواع دوربین خودرو هوشمند آنلاین

  1. دوربین پایه‌دار
  2. دوربین پشت آینه‌ای
  3. دوربین خودرو استوانه‌ای
  4. دوربین آیینه‌ای
  5. دوربین 360 درجه

6. دوربین شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.