حالا برخی از شرکت های بیمه به کسانی که در خودروی خود ، دوربین خودرویی دارند تخفیف می دهد.

طول خواهد کشید تا دوربین ثبت وقایع خودرو را در همه خودرو ها ببینیم ولی در حال حاضر دوربین خودرویی به وسیله ای بسیار عادی در خودرو ها تبدیل گشته است.چرا؟!! بسیار ساده است ،چون بسیار ارزان هستند نصب راحت و استفاده شان بسیار آسان و مزایایش به وضوح زیاد است.همچنین تصاویر و فیلم های ضبط شده توسط دوربین های خودرو مورد قبول پلیس و دادگاه است و طولی نخواهد کشید که تمام شرکت های بیمه نیز به این ابزار بسیار مهم توجه کنند.به عنوان مثال Axa یکی از بزرگترین شرکت های بیمه  در انگلستان 10 درصد تخفیف به دارندگان دوربین خودرو به مشتریان خود می دهد. براساس اعلام این شرکت در وب سایت خود ،دوربین خودرو باید به صورت دائم روی خودرو نصب و روشن باشد.این بدین معنی است که تمام لحظات رانندگی شما در جاده ها و خیابان ها توسط دوربین خودرو ضبط می شود.که قطعا ثبت لحظات بسیارجالب خوشایند و گاها نازیبایی در طول رانندگی جذابیتی منحصر به فردی خواهد داشت.

تخفیف برای دارندگان دوربین خودرو

شرایط این شرکت نیز کاملا مشابه شرکت Axa  می باشد و در صورت نیاز تصاویر توسط شرکت بیمه بررسی خواهد گشت و این قطعا به نفع مشتری خواهد بود.

برای مشاهده جدید ترین دوربین های خودرویی کلیک کنید.

تا 15% تخفیف با یک دوربین خودرو

شاید یکی از جالب ترین پیشنهاد ها را این شرکت به مشتریان خود می دهد.تا 15% تخفیف بعلاوه یک دوربین خودرو برای دارندگان بیمه این شرکت می باشد.مشتریان این شرکت هم از یک دوربین ثبت وقایع خودرو در اتومبیل خود سود خواهند برد و هم از تخفیف بیمه برخوردار خواهند گشت.در صورت تصادف یا اتفاق مشابه با داشتن تصاویر حادثه فرایند دریافت خسارت بالایی نیز خواهند داشت.

هم اکنون تعداد دیگری از شرکت های بیمه نیز در حال پیوستن به این کمپین هستند و در روز های آتی شاهد همه گیر شدن این مسئله در کشورهای جهان و نیز در کشور عزیزمان ایران خواهیم بود که هم به نفع مشتری خواهد بود و هم شرکت های بیمه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.