دوربین وای فای شارژی (بدون نیاز به برق)

مشخصات

  • رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسل 1080P
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت
  • اتصال بی سیم به مودم اینترنت از طریق وای فای
  • قابلیت انتقال تصویر دوربین به موبایل و تبلت
  • بدون نیاز به برق مستقیم
  • امکان استفاده از شارژ باتری به مدت 12 روز
  • دارای سنسور تشخیص حرکت PIR
  • قابلیت دید در شب
  • پایه آهنربایی
  • نصب آسان
  • دارای باتری های اصل سونی

🏷️ قیمت و موجودی به روز و تضمینی

🚚 ارسال سریع با تیپاکس و پست پیشتاز

🤝نماد اعتماد الکترونیک (در پایین صفحه)

🛡️ گارانتی صحت و سلامت کالا


چرا دوربين مداربسته واي فاي شارژي؟

همانطور که می دانید یکی از معضلاتی که دوربین های مداربسته عادی به یدک می کشند ثابت بودن آنها می باشد که همراه با آن نیاز به سیم کشی بمنظور ارسال اطلاعات بسوی دستگاه ضبط مرکزی (DVR ,NVR) می باشد که این سیم کشی مشکلاتی نظیر صرفه هزینه  و نصب دارد که برای یکسری از کاربران که تمایل دارند محل تصویر بردرای دوربین مداربسته خود را تغییر دهند خوش نمی آید.

برای همین مورد برخی تولید کنندگان دوربین های مداربسته ، دوربینی تحت عنوان دوربین مداربسته شارژی تولید کردند.

سنسور حرکت PIR
سنسور حرکت PIR

سنسور حرکت PIR

دوربین وای فای شارژی 2 مگاپیکسل مبتنی بر سنسور PIR با مقایسه دمای محیط قبلی با وضعیت جدید به جای شمارش پیکسل های مختلف بین فریم ها، حرکت را تشخیص می دهند. بنابراین در محیط های باز نگران حرکت شاخه های درخت بر اثر باد نباشید زیرا این حرکت باعث تغییر دمای محیط نمی شود. مطمئن شوید که دوربین IP بی سیم قابل شارژ شما در جهت عبور خلافکاران احتمالی باشد تا سنسور PIR بتواند حوادث حرکتی را تشخیص دهد.

دوربین وای فای شارژی (بدون نیاز به برق) دارای باتری های اصل سونی می باشد.

تأمین برق دوربین وای فای شارژی 2 مگاپیکسل به چه صورت است ؟

در دوربین وای فای شارژی 2 مگاپیکسل بدین منظور که کاربر بتواند دوربین را در هرمکان دلخواهی قرار دهد از باتری بجای برق شهری استفاده می شود که این باتری می تواند مانند دستگاه تلفن همراه شارژی باشد و یا پکی از باتری قابل استفاده دورن دوربین مداربسته باشد.

این باتری ها بدلیل قابل شارژ بودن چند برابر باتری های معمولی قیمت دارد که خود باعث تحمیل هزینه اضافی به کاربر می شود. در صورتیکه نخواهید از باتری برای این منظور استفاده کنید می تواندید از دوربین های مداربسته خورشیدی که انرژی خود را بواسطه پنل خورشیدی دریافت می کنند استفاده کنید.

امکان استفاده از شارژ باتری به مدت 12 روز

این مدل از دوربین مدار بسته کاملا بیسیم میباشد، به عبارتی برای تامین انرژی خود از باتری‌های شارژی خود استفاده میکند که در حالت آماده به کار در حدود 12 روز قابلیت نگهداری شارژ باتری را دارد. علاوه بر آن جهت اتصال به اینترنت نیز از طریق وای فای به مودم اینترنت متصل می شود.

قابلیت انتقال تصویر دوربین به موبایل و تبلت :

در این مدل از دوربین وای فای دار جهت دریافت تصاویر انتقال تصویر میتوان با نصب نسخه‌های اندروید و iOS ، نرم افزار icsee در گوشی موبایل و تبلت در هر جای دنیا که باشید تصویر و صدا را داشته باشید ، علاوه بر این تصاویر ضبط شده را مشاهده نمایید.

امکان دید در شب :

در این مدل از دوربین وای فای شارژی با استفاده از نور مادون قرمز یا Infrared، امکان تشخیص اجسام در تاریکی مطلق نیز وجود دارد که این امکان را دید در شب یا Night Vision میگویند.

هزینه استفاده خیلی پایین

این دوربین های مداربسته وای فای شارژی بدلیل اینکه نیازی به به سیم کشی جهت تأمین برق و انتقال داده بسوی دستگاه ضبط مرکزی را ندارند متمایز از دیگر دوربین های مداربسته هستند از قمیت بالاتری نسبت به بقیه دوربین های مداربسته برخوردارند و کاربران به اجبار باید هزینه بیشتری را نسبت به بقیه دوربین ها ، برای تهیه این مدل از دوربین مداربسته انجام دهند. البته مدلهای ارزانتری از این نوع از دوربین های مداربسته وجود دارند منتهی اغلب آنها از برند های متفرقه هستند که این می تواند دارای کم بودن و کاربر را در هنگام بکار از دوربین های مداربسته دچار مشکل کند. پس اگر دغدعه مالی ندارید از یک دوربین خوب استفاده کنید تا در هنگام کار به مشکل برنخورید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین وای فای شارژی (بدون نیاز به برق)”

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

تخفیف!

دوربین مداربسته بی سیم

مینی اسپیددام بیسیم v380

۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان
۶۹۰,۰۰۰ تومان

دوربین مداربسته بی سیم

دوربین بی سیم 360 درجه مدل VR380

۸۲۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

دوربین مداربسته بی سیم

دوربین چرخشی و تعقیب سوژه v380

۶۲۵,۰۰۰ تومان