برای ثبت لحظات خوش خود در هنگام رانندگی ، در مسافرت یا حتی هنگام عروسی که ماشین عروس آماده حرکت و چرخ اطراف شهر هست ، اهمیت و کاربرد دوربین خودرو اینجا مشخص می شود ، دوربین خودرویی امکان ثبت خاطرات خوش را برای شما فراهم می کند.

دوربین خودرو چیست؟

کاربرد دوربین خودرو ؟

کاربرد دوربین خودرو : در مراسمات و ماشین عروس

دوربین خودرو در مراسماتی نظیر عروسی می توانند بعنوان ابزاری برای ثبت وقایع خودرو به کار گرفته  شوند.  دوربین های خودرو با ثبت لحظات خوش هنگام رانندگی بخصوص در مناسباتی مانند مراسم عروسی ، با مجهز کردن ماشین عروس به دوربین خودرو ، لحظات شاد و گاها با مزه را از این وقایع برایتان ثبت خواهند کرد.

برای این مقصود از دوربین های خودرویی نظیر دوربین خودرو دو دوربین HD (کد ۴۱۰) ، دوربین خودرو دو دوربین وای فای دار نامحسوس کد ۶۰۵ و یا دوربین خودرو دید در شب دو دوربین کد ۵۱۶ استفاده کنید که امکان ضبط بیرون و داخل کابین خودرو را به طور همزمان دارا می باشند.

کاربرد دوربین خودرو : تامین امنیت خودرو

از آنجایی که در طول رانندگی و یا در زمان پارک خودرو در هر جایی امکان آسیب به خودرو وجود دارد. دوربین خودرو نقش دوربین مداربسته را برای خودرو ایفا خواهد کرد و با ثبت حوادث خودرو امکان بازبینی و شناسایی ضارب را برایتان فراهم خواهد کرد در نتیجه با خیال آسوده تری رانندگی خواهید کرد و یا خودرویتان را در محل پارک رها کرده و به کار خود رسیدگی خواهید نمود.

اکثر دوربین های خودرو را برای این منظور می توانید استفاده کنید اما دوربین خودرویی نامحسوس پشت آینه ای وای فای دار کد ۶۰۰ ، دوربین خودرو دو دوربین وای فای دار نامحسوس کد ۶۰۵ ، دوربین خودرو لوکاس و دوربین پشت آیینه ای نامحسوس وای فای دار کد ۲۲۰ این کار را بهتر برایتان انجام خواهند داد.

 

کاربرد دوربین خودرو  : در مسافرت و جاده

خب اگر زیاد سفر می رید و با جاده و خیابون زیاد سروکار دارید خب حتما می دونید داشتن یک دوربین خودرو چقدر اهمیت دارد. در مسیر جاده ها و حتی شهرها ممکن است با مسایل بسیاری مواجه شوید که در اینجا تصاویر دوربین خودرو به کمکتان خواهد آمد و شما را از مهلکه نجات خواهد.

ممکن است در جاده در حال رانندگی باشید و ناگهان پلیس راهنمایی شما را به اشتباه جریمه می کند ، مثلا به خاطر سبقت غیر مجاز که در این صورت شما با ارائه فیلم دوربین خود ایشان را از اشتباه خود آگاه می کنید.

مورد دومی که ممکن است برایتان پیش بیاید احتمال برخوردتان با شیادان باشد که با انداختن خود جلوی اتومبیل شما و با صحنه سازی اقدام به اخاذی از شما کنند که در این صورت شما با نشان دادن دوربین اتومبیل خود آن شیاد را فراری خواهید داد.

در ویدیو بالا می بینید شخصی به صورت حرفه ای خود را روی خودرو انداخته و قصد شبیه سازی تصادف و اخاذی از صاحب خودرو را دارد که خوشبختانه خودرو شخص ، مجهز به دوربین خودرو هست و راننده با نشان دادن دوربین به فرد شیاد ، او را ترسانده و فراری می دهد. همچنین می توان با ارائه فیلم های این دوربین به پلیس و مراجع قضایی ، از وارد آمدن خسارت به دیگران توسط این شخص و اشخاص مشابه جلوگیری کرد.

 

کاربرد دوربین خودرو : در آفرود و طبیعت گردی

اگر از طرفداران پر پا قرص آفرود یا طبیعت گردی هستید از اهمیت داشتن یک دوربین برای ثبت مناظر زیبای طبیعت و اتفاقات خوش ، به خوبی آگاه هستید. با داشتن یک دوربین خودرو در سفر های طبیعت گردی و آفرود می توانید لحظات به یادماندنی خود را ماندگار کنید. یا برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام خود ارسال کرده و یا دیگران را از لذت دیدن آن مناظر شریک شوید.

همچنین از دیگر مزایای داشتن دوربین ثبت وقایع خودرو می توان به مسیر یابی در سفرهای بعدی اشاره کرد که اگر برای دفعه دوم بخواهید به آن منطقه بازگردید با داشتن فیلم های ضبط شده قبلی مسیر را گم نکنید.

از سری دوربین های خودرویی که برای این منظور بیشتر به کار می رود می توان به دوربین خودرو دو دوربین HD (کد ۴۱۰) ، دوربین اتومبیل فول اچ دی کد ۱۰۲ اشاره کرد.

دوربین خودرو دو دوربین HD (کد ۴۱۰)

 

  • دارای صفحه نمایش 2.7 اینجی
  • دارای جی پی اس
  • دارای نرم افزار مخصوص کامپیوتر
  • لنز دوربین جلو کاملا واید 140 درجه
  • لنز داخل واید 120 درجه
  • پشتیبانی از حافظه SD تا 64 گیگابایت
  • کیفیت HD
  • قابلیت Loop Recording
  • دارای حسگر حساس به حرکت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.