دوربین خودرو در ارومیه کلیدواژه‌ای است که خیلی‌ها سرچ می‌کنند. باید گفت، داشتن دوربین خودرو برای خیلی از رانندگان بسیار مهم است. باور کنید یا نه اما دوربین ماشین ابزاری حیاتی و ضروری است که در وسیله نقلیه قرار می‌گیرد و نه‌تنها از شما و عزیزانتان محافظت می‌کند. بلکه از خود وسیله نقلیه نیز حین رانندگی محافظت می‌کند.

زمانی که تصادفی اتفاق می‌افتد، می‌توانید برای ارائه شواهد ویدئویی به دوربین خودروی خود تکیه کنید تا در دریافت خسارت از بیمه به شما کمک کند. در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد خرید و راه‌اندازی دوربین خودرو در شهر ارومیه بدانید و اینکه چرا بهتر است یکی از آنها را در ماشین خود نصب کنید، پوشش داده می‌شود. همچنین برخی نکات مربوط به انتخاب دوربین برای وسیله نقلیه ارائه خواهد شد.

دوربین خودرو کمک بزرگی در حفظ امنیت و ایمنی هستند

دوربین خودرو چیست؟

این دوربین در واقع یک دوربین کوچک داخل خودرو است که می‌توانید آن را به داشبورد (شیشه جلو) خود و یا در قسمت‌های دیگر نصب کنید. هنگامی که ماشین خود را روشن می‌کنید، این دوربین به‌صورت شروع به ضبط می‌کند و از هر چیزی که در اطراف خودرو باشد فیلم می‌گیرد. برای خرید دوربین خودرو ارومیه به این نکته فکر کنید که امنیت و ایمنی مزایایی هستند که این دوربین‌ها برای شما به ارمغان می‌آورند.

همچنین برخی از دوربین‌ها با «حالت پارکینگ» عرضه می‌شوند. این دوربین‌ها حتی زمانی که وسیله نقلیه پارک شده به ضبط کردن ادامه می‌دهد. دوربین‌های عقب هم هستند که اساساً عملکرد یکسانی دارند، با این تفاوت که در پشت خودرو قرار دارند. باید گفت، باتوجه‌به مزیت‌هایی که این دوربین‌ها دارند، امروزه رانندگان بیشتری خودروهای خود را به آنها مجهز می‌کنند. پس همواره افرادی که به دنبال دوربین خودرو در ارومیه هستند افزایش پیدا می‌کنند.

دوربین حتی زمانی که ماشین پارک است به ضبط ادامه می‌دهد

دلایل ضروری بودن دوربین‌های خودرو

بیایید نگاهی به دلایل حیاتی بودن آن در خودروی خود بیندازیم و کشف کنیم که با داشتنش چه مواردی را به دست خواهیم آورد.

دوربین‌ها به ضبط صحنه تصادف کمک می‌کنند

این موضوع دلیل اصلی نصب دوربین ماشین است! اگر روزی تصادف کردید، فیلم ضبط شده دوربین هنگام ثبت گزارش تصادف به کارتان می‌آید، زیرا به پلیس و بیمه تصویر واضح‌تری از آنچه اتفاق افتاده می‌دهد. وقتی بیمه‌گر با فیلم دوربین متوجه شود که واقعاً مقصر حادثه کیست.

در هنگام ارائه مطالبات خود به شما کمک بزرگی خواهد کرد. همچنین در مواردی شما شاهد تصادف هستید. اگر فیلم واضحی از حادثه دارید، می‌توانید کمک‌کننده باشید. فیلم ضبط شده، می‌تواند به حل‌وفصل هرگونه اختلاف کمک کند.

دوربین‌ها حتی زمانی که ماشین پارک شده می‌توانند به ضبط کردن ادامه دهند.

برای آنهایی که به دنبال خرید دوربین خودرو در ارومیه هستند، نکته دیگری ارائه شده و آن هم این است که خودروهای پارک شده نیز از خطر در امان نیستند. گزارش‌های متعددی از تصادفات در پارکینگ‌ها گزارش می‌شود که دوربین‌های خودرو می‌توانند کمک‌های بزرگی کنند. برخی از دوربین‌ها دارای «حالت پارکینگ» هستند که حتی زمانی که ماشین خاموش است، ضبط می‌کند.

برخی از برندهای دوربین خودرو ارومیه حتی دارای “دید در شب” هستند که به شما امکان می‌دهد فیلم‌هایی واضح را حتی در تاریکی شب ضبط کنید. وجود دوربین ماشین همچنین می‌تواند دزدان را از نفوذ به ماشین شما باز دارد، زیرا آنها می‌دانند که در حال ارتکاب جرم توسط دوربین شکار خواهند شد.

دوربین‌ها به صرفه‌جویی اقتصادی شما کمک می‌کنند

احتمالاً از خود می‌پرسید که چگونه یک دوربین خودرو می‌تواند در هزینه شما صرفه‌جویی کند، درحالی‌که در وهله اول برای خرید آن باید هزینه کرد. با تاکید مجدد بر ادعای بیمه، هنگام تصادف باید مبلغ اضافی پرداخت کنید، مگر اینکه مسئولیت شما در قبال حادثه کمتر باشد. اگر بیمه‌گذاران شما بدانند که حادثه تقصیر شما نبوده، از شما پولی برای خسارت نمی‌خواهند.

هنگام تصادفات دوربین خودرو می‌تواند شاهدی برای ادعاهای شما باشد

قبل از خرید دوربین خودرو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

چندین فاکتور وجود دارد که باید قبل از خرید دوربین خودرو در ارومیه در نظر بگیرید. همه اینها به ترجیحات شخصی بستگی دارد، بنابراین قبل از هر چیزی باید در مورد آن فکر کنید.

بودجه

احتمالاً بارزترین عامل برای خرید بودجه شماست. برخی از دوربین‌ها قیمت‌های بسیار پایینی دارند و این در حالی است که برخی مدل‌ها بسیار گران‌قیمت هستند. ناگفته نماند که دوربین‌های گران‌تر دارای ویژگی‌های بیشتری هستند. بااین‌حال، اگر تنها با استفاده اولیه دوربین یعنی ضبط فیلم موافق هستید، یک مدل ارزان‌تر کافی خواهد بود.

امکانات و ویژگی‌ها

اگر مایلید برای مدل‌های بهتر کمی بیشتر هزینه کنید، ویژگی‌هایی وجود دارد که می‌توانید قبل از خرید در نظر بگیرید:

  • قابلیت اتصال به وای‌فای
  • دید در شب
  • حالت پارکینگ (ضبط شبانه)
  • فیلتر پلاریزه
  • رزولوشن 4K
  • الکسا (کنترل صوتی)

معمولاً مدل‌های گران‌تر این ویژگی‌های اضافی را دارند، اما دوربین‌های ابتدایی‌تر تنها شامل موارد زیر هستند:

  • ضبط حلقه (روی فیلم‌های ضبط شده قدیمی‌تر که اهمیتی ندارند فیلم ضبط می‌کند)
  • سنسور G (تشخیص برخورد)
  • وضوح HD با کیفیت‌های 720p/1080p
  • جی‌پی‌اس
  • هشدارهای سرعت/تاریخ
  • داشتن صفحه‌نمایش

برخی از دوربین‌های خودرو دارای صفحه‌نمایش هستند، درحالی‌که برخی دیگر فقط با دوربین کوچک و جمع‌وجور هستند. البته، اگر همراه با صفحه‌نمایش باشد، هزینه بیشتری خواهد داشت، اما گاهی اوقات برای دیدن فیلمی که دوربین شما در حال ضبط آن است، ارزش پرداخت اضافی را دارد.

از سوی دیگر، برخی از رانندگان ممکن است متوجه شوند که صفحه‌نمایش حواسشان را پرت کرده و دید آنها را مسدود می‌کند. پس احتمالاً برای خرید دوربین خودرو در ارومیه به سراغ یک دوربین بدون صفحه‌نمایش خواهند بود.

قبل خرید دوربین خودرو در شهر ارومیه ویژگی‌های مدنظرتان را چک کنید

نتیجه‌گیری

در مجموع باید گفت، دوربین خودرو یک سرمایه‌گذاری عالی برای رانندگان است که نه‌تنها به شما، بلکه به رانندگان دیگر و همچنین وسایل نقلیه نیز کمک خواهد کرد. خیلی بر این عقیده هستند که هر راننده‌ای باید یک دوربین ماشین نصب کند و آگاه باشد که در عصر حاضر همه چیز را می‌توان در دوربین گرفت.

بنابراین، اگر به فکر خرید و نصب دوربین خودرو در ارومیه هستید، حتماً قبل از هر چیزی به مزایا آن فکر کنید. همچنین اینکه چه ویژگی‌هایی مدنظرتان است و همچنین قیمت و یا سهولت در نصب و موارد این‌چنینی را بررسی کنید.

2 دیدگاه برای “نکات مهم برای خرید دوربین خودرو در ارومیه

  1. امید گفته:

    سلام.ممنون از مجموعه ازرال .و اینکه از جناب حسن پور بابت مشاوره و حوصله ای که به خرج دادند جهت انتخاب محصول.واقعا توضیح و معرفیه محصولات کمک بزرگی تو انتخاب کالا داره.با تشکر فرحپور از تهران. دوربین ۲۰۲۳ خریداری کردم

  2. زینب گفته:

    سلام منم با اجازه چند نکته خدمت شما عرض کنم؛
    دوربین هایی که به جلوی شیشه چسبیده میشه رو طوری به شیشه بزنید که لنز دوربین جلوی برف پاک کن خودرو قرار بگیرد تا در روزهای بارانی و برفی جلوی لنز پاک بشود.
    بالاترین قسمت شیشه را برچسب دودی بچسبانید تا دوربین در دید عموم نباشد.
    دوربین دنده عقب را در بالاترین نقطه شیشه عقب از داخل بچسبانید یا پیچ کنید ( درست بالای چراغ دنده عقب تا لنز دید کاملی داشته باشه)
    حتما کارت حافظه (رم) سرعت بالا ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه در داخل دوربین قرار بدهید. کارت حافظه آی دیتا کیفیت و سرعت بالا و گارانتی مادام العمر داره.

    باتشکر از آذرال و دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.