لوازم جانبی هر نوع دوربین خودرو از برند های شیائومی تا مدل های آینه ای و یا دوربین های خودرویی پایه دار در اینجا، دوربین خودرو آذرال پیدا می کنید، ما انواع لوازم جانبی ، کابل و پایه مختلف را برای دوربین خودرو ، انواع ماژول نظیر ماژول GPSبه مشتریان خود ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که دستگاه شما به بهترین شکل کار می کند.

سیم کابل دوربین فیلم برداری خودرو

تمامی دوربین های خودرویی دارای سیم کابل برای تامین برق دوربین از سیستم برق خودرو چه از طریق فندکی چه از فیوز خودرو می باشد.

چسب پایه دوربین

دوربین های محافظ خودرو برای نصب روی شیشه یا روی داشبورد دارای چسب های مخصوصی هستند که اتصال ایمن آنها را در محل تامین می کنند.

شارژر دوربین خودرویی

تمامی دوربین های خودرو دارای سیستمی برای تامین برق موردنیاز خود هستند. در این میان برخی شارژر فندکی دارند برخی نیز توسط کاهنده از جعبه فیوز برقشان تامین می شود.

پایه دوربین فیلم برداری خودرو

بالطبع دوربین برای اتصال در محل چه شیشه خودرو چه روی داشبورد نیازمند پایه ای است که کارکرد درست دوربین را بدون هیچ مشکلی ایجاد کند. در این جا پایه دوربین خودرو این وظیفه را دارد. بخوبی به محل چسبیده و دوربین را به راحتی نگه دارد.

برا تهیه هر کدام از لوازم جانبی دوربین های خودرویی می توانین با یکی از شماره های دوربین خودرو آذرال تماس بگیرین و قطعه مورد نظر خود را تهیه کنید.

شماره تلفن های فروشگاه دوربین خودرو آذرال : 04135552539 – 02191305618

5 دیدگاه برای “لوازم جانبی دوربین خودرو

  1. Ali گفته:

    سلام من پایه دوربینم خراب شده تقریبا میشه گفت شکسته خیلی وقته دنبالش می گشتم پیدا نمیکردم تا از فروشگاه آذرال پیداکردم خواستم تشکر کنم

  2. مهدی صفرنیا گفته:

    با سلام و خسته نباشید
    من کابل رابط از دوربین به دوربین دنده عقب نیاز دارم سوکت انتهایی هم 5 پین هست
    شماره تماس:
    09353704521

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.