خرید دوربین خودرو دو لنزه دید در شب F9
خرید آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو 100- DR سوپر اچ دی

جدیدترین دوربین های ثبت وقایع خودرو

تخفیف!
۷,۸۵۰,۰۰۰ تومان

دوربین های خودرو

دوربین خودرو 3 لنزه M80

۲,۱۵۰,۰۰۰ تومان
۲,۸۷۰,۰۰۰ تومان

دوربین خودرو سیم کارت خور

دوربين خودرو سيم كارت خور 4G K19-F

۷,۸۵۰,۰۰۰ تومان
۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

دوربین خودرو دید در شب

دوربین خودرو دو لنزه دید در شب F9

۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان
۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان
۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان
۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

دوربین های خودرو

دوربین 3 لنزه خودرو مدل A98

۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

دوربین های خودرو

دوربین خودرو سه دوربین H208

۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
۳,۲۵۰,۰۰۰ تومان
۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان
۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان
۴,۸۵۰,۰۰۰ تومان
۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان
۲,۸۸۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان
۷,۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

دوربین خودرو سیم کارت خور

دوربین خودرو 4 دوربین سیم کارت خور T88

۲۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

دوربین خودرو آینه ای

دوربين خودرو آينه ای مدل V2 پلاس

۴,۸۵۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

دوربین های خودرو

دوربین 3 لنزه خودرو مدل C309

۱,۹۸۰,۰۰۰ تومان
۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان
۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

دوربین های خودرو

دوربین خودرو وای فای دار X4

۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
تخفیف!
ناموجود
۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
۱۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۲۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

دوربین های خودرو

سنسور دنده عقب خودرو

۵۵۰,۰۰۰ تومان

توجه!

صرفا جهت اطلاع مشتریان و بازدید کنندگان عزیز فروشگاه آذرال، لازم دانستیم مواردی را خدمت شما بزرگواران روشن کنیم، در این آشفته بازار اقتصادی، عده ای سود جو با کپی کردن محصولات فروشگاه های معتبر و با درج قیمت هایی به مراتب پایین تر برای این محصولات، مشتریانی که به دنبال خرید به صرفه تری هستند را به سمت خود کشیده و برای تحمیل جنس خود به مشتری، جنس مورد نظر مشتری را تخریب می کنند (که این جنس اگر خوب نیست چرا امکان سفارش اش را فراهم کرده است) و یا با ترفندهایی ماهرانه و به بهانه های مختلف جنس دیگری را به مشتری ارسال کرده و در نهایت مشتری مستاصل و پشیمان از خرید خود که بازنده این معادله می شود.

هر ارزانی بی دلیل نیست، فلذا از شما خواهشمندیم به سادگی از کنار این افراد نگذرید و حداقل با شکایت از نماد الکترونیکی جلوی سودجویی و کلاه برداری  این افراد را بگیرید.

دوربین خودرو دقیقا چیست ؟

دوربین فیلم برداری خودرو | دوربین ماشین | دوربین ثبت وقایع خودرو |‌ دوربین ضد سرقت خودرو

اگر بخواهیم با یک مثال ساده اهمیت استفاده از دوربین خودرو را برای شما شرح دهیم،بدین صورت که تصور کنید ماشین خود را پارک کرده اید، بعد از مدتی بازگشته و میبینید که ماشینی به خودروی شما صدمه زده است! چگونه آن را پیدا می کنید؟ یا حتی ضبط یا لاستیک خودروی شما به سرقت رفته است. چگونه سارق را شناسایی می کنید؟

تصور کنید خدای نکرده تصادف کرده اید، کدام مقصر است؟ ممکن است مقصر طرف مقابل باشد و او هم اصرار کند مقصر شما هستید. اینجاست که دوربین ماشین شما به کمک شما می آید. دوربین ماشین شما، همیشه در برابر بسیاری از کارها مراقب شماست.

در بسیاری از تصادفات رانندگی، تا آمدن پلیس و رسیدگی به موضوع و یافتن متخلف، دعوا بر سر مقصر پیش آمده است؛ برای حل این مشکل و جلوگیری از نزاع و کشمکش  بین رانندگان، شرکت های مختلف دوربین خودرو تولید کرده اند. دوربین ماشین یا خودرو در هر قسمتی از ماشین قابل نصب است و علاوه بر ضبط وقایع بعضی از این دوربین ها به صورت بر خط و زنده هم در تلفن همراه شما تصاویر را پخش می کنند.

کاربرد-دوربین-خودرو

کاربرد دوربین فیلم برداری برای خودرو

از آنجایی که دوربین فیلم برداری خودرو دارای لنزهای مختلفی است، قابلیت نصب بر اساس کاربرد های مختلف در قسمت های مختلف خودرو را دارد.

کاربردی که شاید دلیل عمده و اصلی خرید دوربین خودرویی شما باشد. اما در این بخش می خواهیم کمی ماجرا را جذاب تر کنیم و بّعدی دیگر از کاربردهای دوربین خودرو را برای شما نشان دهیم. از جمله:

  • ثبت تمام اتفاقات جاده ای توسط دوربین
  • ثبت خاطرات زیبای سفر شما
  • ثبت اتفاقات پشت خودروی شما
  • حفاظت از خودروی شما در حالت پارک
  • حفاظت از خودروی شما در برابر سرقت
  • کمک به پارک خودرو

هر دوربین خودرو در هر کدام از موارد فوق کاربرد منحصر به فرد خود را دارد. تصور کنید سفری به شمال کرده اید. جاده های زیبای شمال و گردنه های زیبای شما را چگونه ثبت می کنید؟ به جای اینکه دوربین در بیاورید و خودتان را خسته کنید، اجازه دهید دوربین خودروی شما این کار را انجام دهد و خاطرات بسیار زیبا و به یادماندنی را برای شما ثبت کند.

یا هنگام پارک خودرو ممکن است پشت سر خود را به طور کامل نبینید. در این صورت دوربین ماشین به کمک شما می آید. برخی دوربین ها هم امکان فیلم برداری در شب را دارند. چرا که ال ای دی های دارای مادون قرمز در اطراف این دوربین ها می باشد که به ما کمک می کند دید مناسبی هم در شب داشته باشیم و نگران افت کیفیت فیلم در هنگام تاریکی هوا نباشیم.

  • ثبت حوادث رانندگی توسط دوربین خودرو

در جاده، اتوبان یا خیابان روزانه تصادفات بسیاری رخ می دهد، مقصر اکثر این تصادف ها مشخص نیست اما دوربین برای ماشین این قابلیت را دارد که وقایع و تصادفات خودرو  را ثبت کند. تنها کاربرد دوربین برای خودرو درجاده یا اتوبان نیست، حتی هنگام پارک ماشین خود امکان این وجود دارد که وسیله ای دیگر به ماشین شما اصابت کرده باشد؛ اینجاست که دوربین خودرو به کمک شما می آید و می تواند پلاک آن وسیله را ضبط کند. دوربین ثبت وقایع خودرو برای هر ماشینی ضروری است و بهتر است روی هر ماشینی نصب گردد تا در صورت پیش آمدن وقایع بتوان مقصر را توسط دوربین ثبت وقایع خودرو شناخت. دوربین ثبت وقایع خودرو در صورت لرزش به طور خودکار روشن می شود و شروع به ضبط می کند. البته دوربین ثبت وقایع خودرو کمک بزرگی هم به پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است.

ثبت حوادث رانندگی توسط دوربین خودرو

  • ثبت لحظات بوسیله دوربین ماشین

گردش و سفر بهترین لحظات را برای ما می سازند، اما هنگام رانندگی یا لذت بردن از منظره های اطرافمان گرفتن دوربین در دست جلوه جالبی ندارد و ممکن است باعث رخ داد حادثه ای شود، دوربین مدار بسته ماشین شما این قابلیت را دارد که در هنگام رانندگی از مناظر فیلم برداری کند و برای شما خاطرات را ثبت نماید.

  • استفاده در داخل ماشین

برای اکثر رانندگان تاکسی پیش آمده که مسافر کرایه را درست پرداخت نکرده یا وسیله مسافری جا مانده باشد و راننده نداند برای کدام مسافر است، نصب دوربین برای ماشین در داخل اتاقک می تواند کمک بزرگی به رانندگان کند.

  • دوربین ماشین مخصوص دنده عقب

بسیاری از تولیدکنندگان خودرو، دوربین برای خودرو را برای گرفتن دنده عقب روی ماشین به صورت نصب شده دارند اما در بعضی خودرو ها لازم است خود راننده دوربین خودرو را پشت ماشین نصب کند. دوربین ماشین برای گرفتن دنده عقب یکی از ویژگی های بارز برای خودروی شما محسوب می شود.

ویژگی های دوربین مدار بسته ماشین

  • کیفیت خوبی داشته باشد و برند باشد
  • دوربین خودرو دارای ویژگی دید در شب باشد
  • به صورت مداوم فیلمبرداری کند
  • به وای فای متصل باشد یا دارای وای فای باشد تا به گوشی تلفن همراه متصل گردد
  • Parking mode  داشته باشد
  • حافظه دوربین برای خودرو مناسب و کاربردی باشد
  • دوربین خودرو دارای منبع تغذیه مناسب باشد

انواع دوربین ثبت وقایع خودرو

 دوربین-خودرو-آینه-ای

  1. دوربین سیم کارتی خودروقابلیت اتصال به اینترنت دارد. ارسال در خواست کمک وGPS   از قابلیت های دیگر آن می باشد.
  2. دوربین خودرو آینه ایانواع مختلفی دارد و دارای نمایشگر است.

دوربین-ماشین-سیمکارتی

نکاتی در مورد دوربین خودرو

  • در کشور روسیه از دوربین برای خودرو استفاده بخصوصی می شود. کشور انگلستان در سال 2015 از دوربین مداربسته خودرو بیشترین استفاده را داشته و در صدر کشور های دیگر قرار گرفته است. در کشور چین هم از دوربین خودرو استفاده چشم گیری می شود.
  • اگر کاربرد دوربین خودرو برای اداره پلیس است بهتر است کیفیت تصویر P720 یا P1080 باشد.
  • می توتن از دوربین ماشین به عنوان مدرک در اداره بیمه هم استفاده کرد.
  • دوربین مداربسته خودرو به دلیل وجود مادون قرمز قابلیت دید در شب دارد.
  • دوربین خودرو دارای قابلیت WDR باشد یعنی تصویر را گسترده تر نشان دهد تا بتوان نور را از تاریکی مجزا کرد.
  • تامین شارژ باطری دوربین برای ماشین به روش های زیر است:
  1. تامین باطری از طریق پاوربانک
  2. تامین برق از طریق موتور ماشین به طور مستقیم و اتصال به آن

خودرو ها همیشه مورد سرقت سارقان قرار گرفته اند و برای حفظ امنیت این کالای گرانبها ، نیاز به ابزارهای محافظتی است .

دزدگیر و دوربین خودرو بهترین وسیله برای حفظ امنیت خودرو هستند که توسط بسیاری از کمپانی ها تولید می شوند .

اما تنها داشتن دوربین برای محافظت خودرو کافی نیست و این دوربین خودرو نیازمند تکنولوژی و قابلیت هایی کاربردی برای ماشین شما هستنن که بازهم جای نگرانی نیست و با پیشرفت علم ، قابلیت دوربین ها بیشتر شده و کاربرد ای متفاوتی دارند . قیمت دوربین خودرو به نسبت قیمت خود خودرو چندان زیاد نیست و لازم است برای حفظ و نگهداری از خودروی خود حتما یک دوربین ثبت وقایع ماشین در آن نصب گردد .

عملکردهای مختلف دوربین خودرو

عملکرد دوربین ضد سرقت خودرو در نور کم و زیاد

  • نور کم یا تاریکی

دوربین مدار بسته خودرو تا حد امکان باید بتواند در تاریکی هم تصویر برداری کند چون بسیاری از سارقان در هنگام شب دزدی می کنند و شب زمان خوبی برای آنهاست پس با قابلیت داشتن مادون قرمز ، دوربین می تواند به راحتی در تاریکی تصویر برداری کند .

  • سنسورهای حرکت

بسیاری از دوربین خودرو ها ، زمانی که متوجه حرکتی غیرمعمول در خودروی شما شوند بلافاصله به شما اطلاع خواهند داد . یا با صدای آژیر و یا با ارسال پیغام به تلفن همراه ، این هشدار به شما داده می شود .

عملکرد-دوربین-ثبت-وقایع

  • ارسال آنلاین و تماشای آنلاین تصاویر

از آنجایی که دوربین ماشین قابلیت اتصال به اینترنت دارد و حتی سیم کارت جداگانه هم در آن نصب می گردد ، می تواند به صورت آنلاین پیغام هشدار به شما ارسال کند .

عملکرد-دوربین-خودرو-ثبت-وقایع

  • پوشش کامل 360 درجه

بهتر است دوربین ماشین فضای اطراف را هم تصویر برداری کند تا در صورت نزدیک شدن شخصی ، متوجه آن شود و به صاحب ماشین اعلام هشدار دهد .

  • نصب آسان

بعضی از دوربین ها برای روشن ماندن نیاز به برق دارند که به راحتی می تان آن ها را به فندک ماشین متصل کرد . بعضی دیگر هم از انرژی باتری تغذیه می کنند و برای شارژ باتری به برق ماشین متصل می شوند و هنگامی که برق ماشین قطع است باتری را منبع تغذیه قرار می دهند . درکل نصب دوربین ماشین به دلیل کوچک بودن و سیم کشی کمتر بسیار آسان است .

اجزای تشکیل دهنده دوربین ماشین 

دوربین ماشین شما بستگی به مارک و کیفیت آن  دارد.

معمولا از دو لنز تشکیل می شوند و وظایف مهمی هم دارند. اما همانطور که گفته شد  محافظت از ماشین شما، پشت و جلوی ماشین، راست و چپ ماشین می باشد.

معمولا دو لنزه ها هم از داخل خودرو و هم از جلوی خودرو فیلم برداری می کنند. در طول سفر ممکن است بسیاری از مسائل پیش بیاید که نیازمند ثبت شدن باشد.

این تکنولوژی، در خودروهای بسیار گران قیمت هم تعبیه شده است. به نظر ما، دوران جدیدی برای خودرو ها و ماشین ها آغاز شده است. دورانی سرشار از هیجان و اتفاقات جذاب. دوربین ماشین شما می تواند کارهای بسیاری برای شما انجام دهد. در ادامه کاربردهای گسترده تری نیز برای شما معرفی می کنیم.

خرید دوربین خودرو

برای خرید دوربین ثبت وقایع ماشین نیاز نیست هزینه زیادی کنید زیرا این محصول در بازار جهانی تنوع زیادی دارد و به راحتی می توانید دوربین ثبت وقایع ماشین را با قیمت مناسب خریداری فرمایید .

برای خرید دوربین خودرو با قیمت خوب می توانید از فروشگاه تخصصی دوربین خودرو آذرال تهیه فرمایید  البته قبل از خرید دوربین خودرو برای آشنایی بیشتر و داشتن اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دوربین خودرو با کسی که تخصصی در رابطه با آن دارد مشورت کنید . هنگام خرید توجه داشته باشد که قیمت دوربین ثبت وقایع خودرو تاثیری بر نظر شما در مورد کیفیت آن نگذارد زیرا کیفیت در این باره حرف اول را می زند .