ویژگی های دوربین مداربسته خودرو

فروشگاه آذرال به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش دوربین خودرو می باشد مراجعه به فروشگاه آذرال می توانید انواع مختلف برند های معتبر خریداری کنید و اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته در تبریز را دارید می توانید به فروشگاه آذرال مراجعه کنید  و همچنین به صورت آنلاین می توانید با مشاوران فروشگاه در ارتباط باشد و از دیگر ویژگی و خصوصیات فروشگاه آذرال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره تلفنی و حضوری قبل از خرید
  • مدیریت مناسب و مشتری مداری خوب
  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین
  • قابلیت ارسال سفارشات در اسرع وقت
  • پخش عمده و خرده انواع دوربین خودرو
  • داشتن ضمانت و گارانتی تمام محصولات به مدت یک سال

 

دوربین مداربسته خودرو موجود در فروشگاه دارای ویژگی هایی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوربین مداربسته خودرو از جمله دوربین هایی می باشد که  این امکان برایتان را فراهم می سازد که بر روی اتومبیل خود یک سیستم نظارتی مستقل داشته باشند و نیز هنگامی که اتفاقی بر خودروتان افتاد بتوانید بی گناهی خودتان را ثابت کنید و همچنین از دوربین مداربسته اتومبیل می توانید به عنوان دوربین ثبت کننده خاطرات سفرتان استفاده کنید.

دوربین مداربسته خودرو

 

دوربین مداربسته خودرو  دارای چندین لنز می باشد و همچنین قابلیت نصب بر روی هر قسمت اتومبیل را دارد.  دوربین مدار بسته ماشین بیشتر در وسایل عمومی از جمله سرویس دانشگاه و مدارس و همچنین اتومبیل های حمل و نقل  مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر دوربین مداربسته خودرو  از مدل دوربین های میکروفون دار می باشند دوربین های میکروفون دار دارای نام های زیر می باشند:

دوربین مداربسته خودرو

دوربین مداربسته ماشین

دوربین مداربسته ماشین

دوربین مداربسته ثبت وقایع خودرو

دوربین سیم کارتی خودرو

دوربین نامحسوس خودرو

دوربین ضد سرقت خودرو

دوربین محافظ خودرو

دوربین مداربسته مخفی خودرو

دوربین مداربسته مخفی خودرو

نصب دوربین مداربسته در داخل خودرو

نصب یک دوربین مداربسته داخل خودرو موجب افزایش امنیت خودروتان می شود  و خرابکار نمیتواند از  وجود دوربین در داخل اتومبیل اطلاعی داشته باشد‌ و شما به وسیله این دوربین می توانید مجرم را پیدا کنید.

دوربین مداربسته داخل خودرو علاوه بر مزایایی که دارد معایبی نیز دارد که از معایب این دوربین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوربین داخل خودرو سبب می شود که نتوانید از دوربین خودرو دید در شب استفاده کنید و اگر امکان استفاده از این دوربین داشته باشید بدانید که کیفیت بسیار پایینی خواهد داشت.

 

نصب دوربین مداربسته درخارج خودرو

بیشتر دوربین مداربسته در تهران این قابلیت را دارند که بتوانید نیز در فضای خارج اتومبیل یا بر روی اتومبیل نصب کنید.

این دوربین نیز قابلیت ثبت و ذخیره عکس با کیفیت بالا در شب را نیز دارا می باشد.

 

دوربین مداربسته بیسیم خودرو

 

دوربین بیسیم خودرو دارای مدل های مختلفی می باشد و برخی از این مدل ها به شما این قابلیت را می دهند که بتوانید تصاویر و ویدیوهایتان را به صورت آنلاین بر روی لپ تاپ یا گوشی همراه خود مشاهده کنید و دوربین مداربسته بیسیم خودرو بیشتر برای افرادی مناسب می باشد که پارکینگی برای پارک کردن اتومبیل خود ندارند و بیشتر اوقات خودروشان در بیرون می باشد.

در بسیاری از کشورهای خارجی از جمله روسیه،چین،انگلیس و… نصب دوربین خودرو اجباری می باشد و حتی بیشتر اتومبیل ها با دوربین هایی که از قبل بر روی اتومبیل قرار گرفته اند به فروش می رسند.

دوربین خودرو

منبع تغذیه و حافظه دوربین مداربسته خودرو

اکثر دوربین های خودرو از باتری برای تغذیه استفاده می کنند ولی نیز به وسیله باتری اتومبیل انرژی خود را تامین میکنند.

بیشتر دوربین های مداربسته خودرو رم خور می باشند.

کیفیت اکثر دوربین مداربسته خودرو HD  و Full HD   می باشد.

دوربین مداربسته ۳۶۰درجه خودرو

یکی از پیشرفته ترین دوربین خودرو که در بازار موجود می باشد  دوربین ۳۶۰ درجه خودرو می باشد این دوربین جلوی بسیاری از تصادفات را می گیرد و همچنین اگر تصادفی رخ داد به طور کامل صحنه تصادف را به شما نشان می دهد .

دوربین مداربسته خودرو تفاوتی با سایر انواع دوربین های اتومبیل دارد از تفاوت های این دوربین با سایر دوربین ها میتوان به مورد زیر اشاره کرد:

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه خودرو قابلیت ذخیره و ثبت فیلم از تمام زاویه  اتومبیل را دارد و میتواند همزمان در مانیتور اتومبیل نمایش دهد و همچنین این دوربین جز دوربین مداربسته سیم کارتی خودرو به شمار می رود.

 

نحوه کار کردن دوربین ۳۶۰درجه خودرو

دوربین مداربسته خودرویی از چهار عدد دوربین تشکیل شده است و میتوان این دوربین ها را در زیر آینه کناری و روی سپر عقب اتومبیل و همچنین روی سپر جلو اتومبیل قرار داد در نتیجه این امکان دید با زاویه ۳۶۰ درجه بر روی مانیتور خودرو را به راننده می دهد.

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه خودرو

 

ویژگی دوربین مداربسته ۳۶۰درجه خودرو

  • دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه اتومبیل نسبت به سایر دوربین ها دید عالی دارد و این دوربین امکان  دید از تمام ابعاد اتومبیل را به راننده می دهد.
  • دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه خودرو این قابلیت را دارد که راننده بتواند در کوچه های باریک و تنگ اتومبیل خود را پارک کند و همچنین جلوی بسیاری از تصادفات و برخورد با موانع را می گیرد.
  • دوربین مداربسته ۳۶۰درجه اتومبیل این قابلیت را دارد که علاوه بر ثبت و ذخیره ویدیو و تصاویر، آنها را به شکل کاملا زنده و با کیفیت بسیار عالی به راننده اتومبیل ابلاغ نماید.
  • یکی دیگر از ویژگی دوربین ۳۶۰ درجه خودرو می توان به تشخصیص صدا اشاره کرد.
  • دوربین ۳۶۰درجه اتومبیل تمام وقایع و اتفاقات را ثبت و ذخیره می کند‌ و میتوانید به راحتی زمانی که تایم خالی دارید مشاهده کنید.
  • دوربین مداربسته خودرو  این قابلیت  را بر صاحب خودرو می دهد که  بتواند به صورت آنلاین  تمام اتفاقات و وقایع داخل خودرو خود را مشاهده کند.
  •  دوربین ۳۶۰درجه خودرو دارای Gps  می باشد و GPS  این امکان را فراهم می سازد  زمانی که خودروتان به سرقت رفته به راحتی اتومبیلتان را پیدا کنید.
  • از دیگر مزیت این دوربین ۳۶۰ درجه میتوان به اشتراک گذاری عکس و فیلم های تهیه شده در صفحه های مجازی اشاره کرد.
  • از دیگر مزیت دوربین مداربسته،‌ میتوانید از تصاویر و ویدیو های اتومبیتان زمانی بر خودروتان اتفاقی بیفتد به عنوان مدرک استفاده کنید.

6 دیدگاه برای “ویژگی و خصوصیات دوربین مداربسته خودرو

  1. مریم نجفی گفته:

    ممنون ازمطالب کامل که زحمت کشیدیدگذاشتیدچون یک دوربین دیگه میخواستم ازسایتتون خریدکنم انشالاه که تخفیف میدیدممنون

  2. صابری گفته:

    سلام مطالب عالی فقط دوربینهای سیم کارتی کی موجود میشه از همه بیشتر از اونا خوشم اومده ممنون میشم خبر بدید

    • دوربین خودرو آذرال گفته:

      با سلام
      با تشکر نسبت به نظر لطف جنابعالی، دوربین های سیم کارت خور به زودی موجود میشن.

  3. ناصری گفته:

    سلام دورربین آینه ای خودرو کدوم مدلش زیاد ضبط میکنه که دنده عقب همزمان هم داشته باشه ممنون ازعوامل فروشگاه آذرال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.