5 دلیل برای خرید دوربین خودرو

دوربین خودرو ، ابزاری است برای ثبت وقایع خودرو و در مواقعی نیز ثبت حوادت نامتقربه می باشد.

چرا دوربین ثبت وقایع خودرو لازم داریم؟

مزایای دوربین خودرو ؟

چرا باید دوربین خودرو بخریم؟

شما راننده ای خوبی هستید .زیاد تند نمی رانید.چراغ قرمز رد نمی کنید یا هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نمی کنید.اما ممکن خودرویی به شما بزنه و در بره که پدیده ای بسیار فراگیر شده و شما برای گرفتن خسارت از شرکت بیمه به مدرک نیاز داشته باشید یا ممکن خودرویی به شما بزنه و وقتی پلیس می یاد راننده خاطی شروع به دروغ گویی کند و خود را به عنوان مظلوم حادثه جلوه دهد. بیمه خسارت شما را نمی دهد تا زمانی که خاطی پیدا شود تا آن زمان شما متضرر خواهید بود. دوربین خودرو نه تنها از صحنه های تصادف فیلم برداری می کند بلکه از تمامی حوادثی که اطراف خودرو رخ می دهد فیلم برداری می کند.

دوربین خودرو یا دوربین ثبت وقایع خودرو دوربینی است که روی شیشه خودرو یا پشت آینه خودرو نصب می شود و به صورت مداوم از هر اتفاقی که هنگام رانندگی رخ می دهد فیلم برداری می کند.

امروزه دوربین های خودرو مقرون به صرف تر از گذشته در دسترس عموم قرار گرفته و علاوه بر خودرو های پلیس راننده های اتوبوس ، تاکسی ، خودرو های شخصی برای خودرو خود نصب می کنند.

دوربین های خودرو را حالا ارزان تر از قبل می توانید از فروشگاه دوربین خودرو آذرال تهیه کنید.

اگر شما قصد خرید یک دوربین خودرو را دارید ، دوربین های خودرویی گوناگون با ویژگی های مختلفی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. شما می توانید یک دوربین خودرو ساده انتخاب کنید یا یک دوربین خودرو دو دوربین که امکان فیلم برداری همزمان جلو و عقب خودرو را دارد انتخاب کنید. بعضی از مدل های پیشرفته تر نیز دارای امکان Gps  و ثبت موقعیت خودرو و یا سرعت خودرو نیز برای انتخاب وجود دارد.

مدرکی برای تصادف

در طول تصادف ، فیلم ضبط شده دوربین خودرو از حادثه ، مدرک محکمی برای ارائه به مراجع قضایی برای استرداد حقوق خود می باشد.برای همین نگران دروغ گویی خاطی ماجرا نباشید.

تقلب در بیمه

بسیار انسان بی انصافی در جامعه وجود دارد که عمدا باعث تصادف می شوند یا خود را مقابل خودرو می اندازند و طرف مقابل را خاطی جلوه می دهند تا بتوانند از آنها اخاذی کنند یا از شرکت های بیمه پول بگیرند.

فیلم زیر که توسط دوربین خودرو یک آمریکایی ضبط شده نشان می دهد که یک نفر در یک جاده شلوغ خودرو خود را به طور زیرکانه به اتومبیل دیگری می کوبد ، بدون این دوربین خودرو او متحمل 500 دلار ضرر می شد.

دی وی آر خودرو کوچک
دی وی آر خودرو کوچک

گزارش راننده های متخلف

با شلوغ تر شدن جاده ها به تعداد راننده های متخلف افزوده می شود به خصوص در شهر های بزرگ این مورد بیش تر دیده می شود. به طوری که هرکس ممکن است به راحتی قربانی شود یا در خطر قرار بگیرد.

. فیلم دوربین خودرو می تواند بعنوان مدرکی علیه راننده های متخلف ،مست ، خطرناک و یا خشونت های خیابانی استفاده شود.

حفاظت از خودرو در حالت پارک

بعضی از دوربین های خودرو فروشگاه آذرال دارای ” مد پارکینگ ”  می باشند که خودروی شما را به سیستم نظارتی پیشرفته مجهز می کند.

اگر کسی به خودرو شما ضربه زده و فرار کند شما مدرکی از لحظه حادثه در دست خواهید داشت.

فیلم زیر از لحظه ایجاد خسارت و فرار شخص ضارب توسط دوربین خودرو فیلم برداری شده است.

شده تا به حال نگران شوید وقتی که کس دیگری خودروی شما را میراند؟ چه زمانی که شما خودروی خود را به فرزندان خود می دهید چه به دوستان خود یا زمانی که به مکانیک می سپارید.

در فروشگاه دوربین خودرو آذرال ،دوربین های خودرویی برای خرید در دسترس می باشد که دارای قابلیت GPS ( موقعیت یابی جهانی ) می باشند و موقعیت خودرو را به صورت آنلاین یا آفلاین در نقشه نشان می دهد.

حتی شما می توانید از این مسله که دوستان یا فرزندان خود که خودروی شما را می رانند با چه سرعتی و از چه مسیر هایی عبور کرده اند.

اگر دنبال دوربین خودرو خوب هستید این مطلب رو از دست ندید :

بهترین دوربین خودرو کدام است؟ راهنمای انتخاب بهترین دوربین خودرویی

و اما …

چرا فروشگاه دوربین خودرو آذرال؟

فروشگاه دوربین خودرو آذرال با تجربه نزدیک 10 سال در زمینه دوربین های خودرویی به عنوان اولین و اصلی ترین وارد کننده دوربین خودرو در ایران شناخته می شود.

پشتیبانی شبانه روزی ، ارائه گارانتی یک سال برای تمام محصولات ارائه شده از بارزترین ویژگی های فروشگاه آذرال است.

2 دیدگاه برای “مزایای دوربین خودرو ، چرا به دوربین ثبت وقایع خودرو نیاز داریم؟

  1. اشتراک‌ها: بهترین لنت ترمز مناسب برای خودروی شما کدام است؟ - فروشگاه دوربین خودرو آذرال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.