دوربین محافظ خودرو

اگر مشکل خط انداختن روی خودروی تان دارید، دنبال خاطی هستید. پارکینگ یا بیرون از خانه امکان نصب دوربین مداربسته ندارید ، دوربین های محافظ خودرو تمام چیزی است که نیاز دارید. با نصب یکی از دوربین های خودرو در داخل خودرو می توانید به صورت نامحسوس از اتفاقاتی که در اطراف خودرو رخ می دهد مطلع شوید و فیلم ضبط شده آنها را داشته باشید.

محافظ خودرو در پارکینگ
محافظ خودرو در پارکینگ

محافظ خودرو در پارکینگ

بدین ترتیب دوربین خودرو می تواند نقطه پایانی باشد برای مشکلاتی که در خودرو و پارکینگ دارید.دوربین های خودرو با امکانات و ویژگی هایی که دارند امنیت خودرو شما را در پارکینگ تامین می کنند و آن را از گزند آدم های مریضی که اقدام به آسیب به خودرو می کنند نگه می دارد. در ویدیو بالا مشاهده می کنید که فردی قصد آسیب به خودرویی که در حال پارک است را دارد که تمام ماجرا توسط دوربین خودرویی که در داخل خودروی پارک شده قرار دارد ضبط و ثبت می شود.

که با داشتن این ویدیو که مدرک محکمی برای ارائه به مراجع قضایی می باشدو فرد می تواند شکایت کرده و حق و حقوق خود را احقاق کند.

گارانتی خودرو
گارانتی خودرو

محافظ خودرو در جاده

داستان دوربین های خودرو تنها به حفاظت از خودرو در حالت پارک ختم نمی شود! خودرویی که دارای دوربین خودرو می باشد در جاده اگر مشکلاتی نظیر اخاذی و کلاه بردارانی که با صحنه سازی تصادف قصد کلاه برداری و سو استففاده هستند بعنوان فرشته نجات مشت آنها را وا کرده و از خسارت بی جا به راننده جلوگیری می کند.

همچنین ممکن است هنگام رانندگی با خودرویی برخورد کرده یعنی تصادف کنید ولی مقصر ماجرا نباشید باز اینجا تصاویر دوربین خودرو نجات بخش شما خواخند بود و شما را از مهلکه نجات خواهد داد.[

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.