دوربین خودرو

دوربین خودرو که عموما با نام های دوربین ثبت وقایع خودرو ،دوربین خودرویی ، دوربین ماشین و یا نام های دیگر نیز شناخته می شود،در سال های اخیر در میان رانندگان بسیار طرفدار پیدا کرده و تقاضا برای این دوربین ها به شدت بالا رفته است.

دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین 4k
دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین 4k

دوربین خودرو نامحسوس

حفظ امنیت اتومبیل با دوربین خودرو

به طور کلی دوربین مداربسته وظیفه نظارت، حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع سرقت را بر عهده دارد. دوربین های مداربسته مخصوص خودرو می توانند امنیت داخل و اطراف خودرو را حفظ کنند. شما می توانید یکی از لنزهای دوربین را در اتاق داخلی ماشین جای دهید تا بتوانید بر تمامی اتفاقات رخ داده در ماشین خود مطلع شوید. این امکان بیشتر در تاکسی ها و ماشین هایی که مسافر حمل می کنند کارآمد است.

شما می توانید لنزهای دیگری را در جوانب خودرو نصب کنید تا اگر تصادفی رخ داد بتوانید به راحتی از طریق فیلم های ضبط شده توسط دوربین، مقصر را مشخص کنید. این فیلم ها می تواند به پلیس برای تشخیص بهتر کمک کند.

علاوه بر این، برای خیلی از راننده ها پیش آمده است که زمانی ماشین را در گوشه ای از کوچه و خیابان پارک کرده اند و برگشته اند متوجه شده اند خودرویی به خودروی آن ها اصابت کرده و با وجود خسارت، راننده فرار کرده است. این دوربین ه

ا در چنین مواقعی می تواند بسیار کمک کننده باشد.

دوربین بیسیم ماشین

در بعضی از مدل های دوربین بیسیم خودرو شما می توانید تصاویر را حتی به صورت آنلاین روی سیستم کامپیوتری و موبایل خود مشاهده کنید. این امکان برای افرادی که پارکینگ ثابت برای نگهداری خودرو ندارند بسیار مناسب است. به طور کلی برای مشاهده و ذخیره تصاویر دوربین مداربسته احتیاجی به DVR و NVR نیست.

در بسیاری از کشورها نصب دوربین روی خودرو اجباری است و بسیاری از خودروهای استاندارد دنیا، با دوربین های پیش فرض قرار گرفته روی ماشین فروخته می شوند. در کشور روسیه، انگلیس و چین استفاده از این دوربین ها بسیار رواج دارد. بسیاری از فیلم هایی که از صحنه های تصادف منتشر می شود از طریق همین دوربین ها ضبط شده است.

در ایران نیز بعضی از خودروها دارای دوربین هستند. اما لازم است بدانید نصب دوربین مداربسته ماشین می تواند در تصادفات و سایر اتفاقات دیگر، به پیدا کردن مقصر کمک کند.

قیمت دوربین خودرو

قیمت دوربین خودرو بسته به امکانات ،مشخصات و کیفیت ساخت دوربین می تواند متفاوت باشد.بر اساس نیاز کاربر می توان دوربین خودرویی مناسبی انتخاب کرد.در این میان اما قیمت دوربین خودرو نیز تعیین کننده می باشد.قطعا برای برخی دوربین خودرو ارزان قیمت دوربین خودروممکن است الویت بیشتری داشته باشد اما برخی اهمیت کمتری دارد و ایشان به دنبال کیفیت بالاتری هستند.

ارزان ترین دوربین خودرو

طبق تجربه و پیشینه ای که فروشگاه دوربین خودرو آذرال در زمینه دوربین های خودرو دارد چنانکه از سال 1390 فعال می باشد و وارد کننده اصلی دوربین خودرو در ایران می باشد.در این مقاله به بررسی چند دوربین خودرو ارزان ولی با کیفیت می پردازیم.

مشخصات دوربین خودرو ارزان

تعدادی از دوربین های خودرو ارزان

 

دوربین اتومبیل فول اچ دی کد ۱۰۲

لنز ۵ مگاپیکسل
ورودی و خروجی:
USB √
HDMI √
هدفون √
فرمت فیلم AVI
رزولوشن فیلم ۱۰۸۰χ۱۹۲۰
فرمت عکس JPG
رزولوشن تصویر FULL HD
پشتیبانی از کارت حافظه ۳۲ گیگا بایت

قیمت : 270 هزار تومان

 

دوربین خودرو Full Hd کد ۷۱۰

ویژگی های اصلی دوربین لنز کاملا باز ۱۷۰ درجه , ۱۰۸۰ full HD

دارای G- Sensor (به هنگام تصادف خودکار فیلم را ضبط می کند که غیر قابل پاک شدن است )

صفحه نمایش  LCD سه اینجی

رزولیشن بالای تصویر با زاویه کاملا واید لنز ۱۷۰ درجه

رزولیشن ویدیو ۱۹۲۰*۱۰۸۰P 1280*720P

فرمت صدا : AAC

دارای قابلیت لوپ رکوردینگ

دارای قابلیت شروع به کار خودکار

دارای سنسور حساس به حرکت

ثبت تاریخ فیلم ضبط شده

 

دوربین خودرو کوچک مانیتور دار کد ۲۶۰

  • لنز دوربین 5 مگاپیکسل واید
  • زاویه لنز 140 درجه
  • دارای صفحه نمایش
  • قابلیت لوپ رکوردینگ
  • قابلیت دید در شب
  • شروع و پایان اتوماتیک فیلم برداری
  • دارای G-sensor
  • دارای حسگر حساس به حرکت
  • کاملا HD
  • نصب آسان

قیمت : 260 هزار تومان

 

ریزترین دوربین خودرو

پشتیبانی از کارت حافظه sd تا 64 گیگابایت مارک وایکینگ

دوربین 12 مگاپیکسل

قابلیت فیلمبرداری و عکس برداری

دارای لنز واید

کاملا HD

 

قیمت : 280 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.