آشنایی با دوربین خودرو

دوربین خودرو ایده آل ، کوچک ،معمولا کوچک تر از کف دست ، که به صورت همگونی روی شیشه جلوی خودرو یا پشت آینه نصب می شود. در ادامه بهترین دوربین خودرو چه ویژگی هایی دارد؟ آشنا خواهید شد.

یک ” دوربین خودرو ” مانند دوربین مداربسته برای نظارت کامل بر یک محیط است.

ویژگی های یک دوربین خودرو خوب ؟

بهترین دوربین ثبت وقایع خودرو ؟

انتخاب بهترین دوربین خودرو خوب ؟

امروزه دوربین های خودرویی یا دوربین های ثبت وقایع خودرو به اصلی ترین ابزار محافظت از خودرو ها و موتورسیکلت ها تبدیل شده اند ، اما انتخاب بهترین دوربین خودرو کار سختی است به خصوص اگر اولین بار است که اقدام به خرید دوربین خودرو کرده اید.

حتی اگر همین حالاش هم دوربین خودرو دارید باز هم کار سختی هست که دوربین خودرویی دلخواه انتخاب کنید چرا که تکنولوژی به سرعت پیشرفت می کند و از اطلاع از آخرین تکنولوژی  ها در این زمین کار سختی خواهد بود.

دوربین های خودرو در انداره ها و شکل های مختلف با ویژگی ها و قیمت های متفاوتی عرضه می شود. بعضی تصاویر کاملا HD ضبط می کنند برخی نیز کیفیت تصویر پایین تری دارند و در نتیجه قیمت ارزان تری نیز خواهند داشت.

بهترین دوربین خودرو : ویژگی ها

اینکه از یک دوربین خودرو چه می خواهید اهمیت زیادی در انتخاب دوربین خودروی دلخواهتان دارد. یک دوربین خودرو تک دوربین ( تک لنز ) فقط از جلوی خودرو فیلم برداری خواهد کرد و  اتفاق و تصادفی که در پشت خودرو رخ می دهد از لنز دوربین خودرو پنهان خواهد ماند. اگر فیلمی از حادثه گرفته باشید می توانید بعنوان مدرک استفاده کنید.

مثلا با داشتن فیلم  دوربین خودرو دو دوربین وای فای دار نامحسوس کد ۶۰۵ مدرکی خواهید داشت تا با آن بی گناهی خود را در تصادف اثبات کنبد یا خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت کنید.

بعضی به وسیله پایه روی شیشه خودرو نصب می شوند برخی نیز پشت آینه یا روی آینه نصب می شوند به طوری که گویی از کارخانه روی خودرو نصب بوده است.

برخی مدل های جدید نیز وجود دارد نظیر دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین ۴k کد ۶۱۰ که با کیفیت 4k نیز فیلم برداری می کند.

همچنین برای دوچرخه سوار ها و موتور سوار ها نیز مدل هایی وجود دارد که به صورت 360 درجه فیلم برداری می کند و اطراف را کاملا پوشش می دهد. قطعا تماشای این فیلم ها خالی از لطف نخواهد بود.

اگر شما مشکلی در پارکینگ خود دارید ، مزاحمی خودروی شما را خط می اندازد یا به آن آسیب می زند ، مدل هایی وجود دارد که به صورت نامحسوس فیلم برداری می کند و امنیت خودروی تان را تامین می کند.

با این تفاسیر در ادامه با بهترین دوربین های خودرو موجود در بازار آشنا می شوید.

 

1. دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین ۴k کد ۶۱۰

کیفیت تصویر : 4k | زاویه لنز : 160 درجه | وای فای : دارد | صفحه نمایش : 2 اینج

+ دارای وای فای

+ کیفیت بالا

+ لنز فول واید

– زمان باطری کم

– قیمت بالا

یکی از به روز ترین دوربین های خودرویی دوربين فيلم برداري خودرو مدل V1 محصول شركت OEM  ميباشد كه در نوع خود جزو بهترين ها ميباشد،اين دوربين زيبا و كم حجم توانايي ضبط همزمان تصاوير را از جلو و عقب خودرو دارد، به طوري كه دوربين جلو با كيفيت واقعي Full HD و زاويه ديد ۱۶۰ درجه با قابليت عكاسي تا ۱۲ مگاپيكسل و دوربين عقب با وضوح ۶۴۰p و زاويه ۱۴۰ درجه فيلم برداري انجام ميدهند.

تا 128 گیگابایت حافظه SD پشتیبانی می کند. دارای وای فای و نرم افزار اختصاصی برای گوشی های اندروید و ios است. wifi و اتصال بی سیم به گوشی موبایل این امکان را به شما خواهد داد که به صورت زنده تصاویر در حال ضبط را مشاهده کنید یا که به بررسی فیلم های ضبط شده بپردازید.

2. دوربین خودرو دو دوربین وای فای دار نامحسوس کد ۶۰۵

کیفیت تصویر : Full HD 1080p | زاویه لنز : 170 درجه | وای فای : دارد | صفحه نمایش : ندارد

+ دارای وای فای

+ کیفیت بالا

+ لنز فول واید

+ کوچک

– زمان باطری کم

دوربین اتومبیل پشت آینه ای کوچک مدل  WIFI مناسب جهت انواع خودرو می باشد . پشت آیینه جلوی اتومبیل نصب می گردد . دارای قابلیت دخیره سازی فیلم و تصاویر بر روی مموری می باشد. و امکان انتقال از طریق وای فای بر روی موبایل و تبلت امکان پدیر است . ضبط وقایع حین حرکت و در زمان پارک خودرو قابلیتی ارزشمندی است و برای هر اتومبیل ضروری میباشد.

تا 32 گیگابایت حافظه SD پشتیبانی می کند و دارای تمام سنسورهای دوربین خودرو می باشد.

 

3. دوربین خودرو لوکاس

کیفیت تصویر : Full HD 1080p | زاویه لنز : 170 درجه | وای فای : دارد | صفحه نمایش : ندارد

+ دارای وای فای

+ کیفیت بالا

+ لنز فول واید

– تک دوربین

– زمان باطری کم

دوربین خودرو لوکاس  یکی از بهترین و پرفروش ترین دوربین های خودرو موجود در بازار می باشد که در آمازون و دیگر فروشگاه های اینترنتی بزرگ نیز به فروش می رسد.

این دوربین های مداربسته علاوه بر خودروهای شخصی قابلیت نصب روی اتوبوس ها، کامیون ها و وسایر وسایل نقلیه سنگین را دارند. یکی دیگر از کاربرد های دوربین مدار بسته خودروها در تصادفات رانندگی است.

تا 32 گیگابایت پشتیبانی حافظه دارد و قابلیت فیلم برداری مداوم ( Loop Recording ) و اتصال به موبایل را نیز دارا می باشد.

4. دوربین خودرو کوچک نامحسوس وای فای کد ۵۱۹

کیفیت تصویر : Full HD 1080p | زاویه لنز : 140 درجه | وای فای : دارد | صفحه نمایش : 2 اینجی

+ دارای وای فای

+ کیفیت بالا

+ لنز واید

– تک دوربین

یکی از جدید ترین مدل های دوربین ثبت وقایع خودرو، دوربین خودرو کوچک نامحسوس وای فای کد ۵۱۹ می باشد،این دوربین خودرویی که به تازگی وارد بازار شده دارای ویژگی های بسیار جذاب و منحصر به فردی می باشد.

این مدل دوربین داخل خودرو دارای نمایشگر ۲ اینجی و همچنین وای فای می باشد،این یعنی قابلیت نمایش زنده فیلم و همچنین فیلم های ضبط شده هم در نمایشگر دوربین و هم داخل گوشی های موبایل می باشد.

تا 64 گیگابایت حافظه SD پشتیبانی می کند. کیفیت تصویر بالایی دارد و دارای سنسورهای حساس به حرکت و غیره نیز می باشد.

 

5. دوربین خودرو دو دوربین HD (کد ۴۱۰)

کیفیت تصویر :  HD 720p | زاویه لنز : 140 درجه | جی پی اس : دارد | صفحه نمایش : 2.7 اینجی

+ دارای GPS

+ کیفیت بالا

+ لنز واید

– باطری متوسط

دوربین جلو با زاویه دید 140 و دوربین پشت با زاویه دید 120 درجه ، سطح وسیعی را تحت پوشش قرار می دهد و می توان تصاویر ضبط شده را در صفحه نمایشگر موجود در پشت دوربین ملاحظه نمود.

همچنین لنز جلو این دوربین ها امکان چرخش 40 درجه به سمت بالا و پایین را دارد.

وجود درگاه کارت حافظه و قابلیت پشتیبانی تا 64 گیگابایت  ، این دوربین را بسیار قدرتمند نموده است.

از منحصر به فرد ترین قابلیت های این دوربین، قابلیت ثبت موقیت جغرافیایی به کمک آنتن gps موجود در این محصول می‌باشد.

 

6. دوربین خودرو مدل ۳lens S11 کد ۸۱۰

کیفیت تصویر :  HD 1080p | زاویه لنز : 170 درجه | جی پی اس : ندارد | صفحه نمایش : 2.7 اینجی

+ دارای 3 دوربین

+ کیفیت بالا

+ لنز واید

– باطری متوسط

دوربین خودرو سه لنزه فول با توجه به اینکه کارآیی بسیار بالایی دارد نظر هر کاربری را به خود جلب نموده است. این دوربین خودرو با توجه به تعداد لنزهای آن امکان ضبط هم زمان تصاویر از جلو و عقب و داخل اتومبیل شما را دارد. به نحوی که دوربین جلو خودرو با کیفیت واقعی Full HD 1080p ، لنز ۵ مگاپیکسلی و زاویه دید ۱۷۰ درجه سطح وسیعی از مقابل اتومبیل را پوشش می دهد. با وجود دوربین عقب خودرو و دوربین داخل کابین می توان گفت ایندوربین خودرو تمام نواحی اتومبیل شما را پوشش داده و خیال شما را از نظارت دقیق خودرو راحت می کند.

پشتیبانی این مدل دوربین خودرو از حافظه SD تا 64 گیگابایت می باشد.

 

کیفیت تصویر :  Full HD 1080p | زاویه لنز : 140 درجه | جی پی اس : ندارد | صفحه نمایش : 2.7 اینجی

+ دارای ظرفیت فیلم برداری بالا

+ کیفیت بالا

+ قیمت پایین

– تک لنز

با دارا بودن لنز 5 مگاپیکسلی ،این دوربین جز با کیفیت ترین دوربین های خودرو با کیفیت فول اچ دی در بازار می باشد.

این دوربین به گونه ای طراحی شده که در عرض دو دقیقه می توانید به تنهایی بدون نیاز به کمک در خودرو نصب نمایید.دارای پایه با کیفیت بالایی می باشد که می توان به آسانی به شیشه خودرو وصل کرد و به لطف لنز واید این دوربین تصویر وسیع تری از اطراف خودرو ضبط نمود.همچنین پایه دوربین به گونه ای است که در کمترین زمان می توان دوربین را جدا کرد.

 

8. دوربین خودرویی نامحسوس پشت آینه ای وای فای دار کد ۶۰۰

کیفیت تصویر :  Full HD 1080p | زاویه لنز : 140 درجه | وای فای : دارد | صفحه نمایش : ندارد

+ قیمت مناسب

+ کیفیت بالا

– ظرفیت باطری کم

– تک لنز

دوربين اتومبيل پشت آينه اي کوچک مدل  WIFI مناسب جهت انواع خودرو مي باشد . پشت آيينه جلوي اتومبيل نصب مي گردد . داراي قابليت دخيره سازي فيلم و تصاوير بر روي مموري مي باشد. و امکان انتقال از طريق واي فاي بر روي موبايل و تبلت امکان پدير است .دوربین خودرو نامحسوس امکان ضبط وقايع حين حرکت و در زمان پارک خودرو قابليتي ارزشمندي است و براي هر اتومبيل ضروري ميباشد.

تا 32 گیگابایت حافظه SD پشتیبانی می کند.

1 دیدگاه برای “بهترین دوربین خودرو کدام است؟ راهنمای انتخاب دوربین خودرویی

  1. اشتراک‌ها: 8 نکته طلایی برای اجتناب از خالی شدن باتری خودرو - فروشگاه دوربین خودرو آذرال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.