همواره مشتریانی که با ما تماس میگیرند سوالات مشابه ای می پرسند در اینجا به یک سری از سوالات متداول درباره دوربین های خودرو و پاسخ آنها در قالب راهنمای خرید دوربین خودرو می پردازیم:

  • راهنمای جامع خرید دوربین خودرو

  • مشخصات دوربین خودرو
  • کاربرد های دوربین خودرو
  • دوربین خودرو از دید قانون
  • بهترین دوربین خودرو

آیا ما مجاز به تصویر برداری در یک محل عمومی هستیم؟(چون دوربین خودرو خارج از محیط خانه و محل کار می باشد و شرایط متفاوتی دارد.)

پاسخ:

بله ، منع قانونی در رابطه با تصویر برداری و یا حتی استفاده از آن در شبکه های اجتماعی و اینترنت وجود ندارد.

آیا تصاویر ثبت شده توسط دوربین خودرو را می توان به عنوان مدرک استفاده کرد؟

پاسخ:

بله ، تصاویر و فیلم های ضبط شده توسط دوربین های خودرو را می توان به صورت یک مدرک استفاده کرد و مثال های بسیار زیادی از این نوع در سطح اینترنت موجود هست حتی در بسیاری موارد برای گرفتن خسارت از شرکت های بیمه و شناخت مقصر در تصادفات رانندگی مورد استفاده قرار گرفته است.

 

آیا دوربین های خودرو هنگام خاموش بودن اتومبیل باعث ضعیف شدن باطری خودرو می شوند؟

پاسخ :

 

خیر ، دوربین های خودرو انرژی بسیار کمی استفاده می کنند و همچنین بیشتر این دوربین ها دارای باطری داخلی هم هستند که در موارد خاص مانند تصادفات رانندگی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات جدید عضو کانال تلگرام ما شوید.

آیا فیلم های ضبط شده را می توان در کامپیوتر نگاه کرد؟

پاسخ :

بله شما می توانید فیلم ها و تصاویر ضبط شده با هر فرمتی را روی کامپیوتر اجرا کرده و تماشا کنید،به راحتی می توانید فایل های موجود در داخل حافظه و مموری کارت دستگاه را به کامپیوتر انتقال یا کپی کرده و آن را بررسی کنید.همچنین بعضی دوربین ها دارای نرم افزار اختصاصی خود می باشند که همزمان با بررسی تصاویر بوسیله GPS موجود در دستگاه از موقعیت خودرو در آن لحطه از تصویر مطلع شوید ،یا بعضی از دوربین ها دارای نرم افزار اختصاصی برای گوشی های موبایل هستند که به همان صورت تصاویر داخل گوشی موبایل قابل مشاهده و ذخیره سازی می باشند.

 

آیا می توانیم میکروفن دستگاه را خاموش کنیم؟

پاسخ :

بله همه ی دوربین های خودرو دارای گزینه خاموش و روشن کردن قابلیت ها مختلف من جمله قابلیت صدابرداری هستند.

 

آیا این دوربین ها در خارج از کشور هم قابل استفاده هستند؟

 

پاسخ :

بله دوربین های خودرو را می توان بدون هیچ محدودیتی در خارج از کشور هم استفاده کرد.

با باکیفیت ترین دوربین خودرو در بازار آشنا شوید : دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس دو دوربین ۴k کد ۶۱۰

 

منظور از دوربین خودرو دو لنزه چیست؟

پاسخ :

دوربین های خودرویی که دارای دو دوربین (یکی اصلی معمولا روی دستگاه و دیگری قابل نصب در محل دلخواه) می باشند ، تحت عنوان دوربین خودرو دو لنزه نام برده می شود.

 

آیا بعد از پر شدن حافظه مموری دوربین خودرو باید آن را جایگزین یا عوض کنیم؟

پاسخ :

خیر ، دوربین های خودرو تصاویر رو بصورت دوره ای و زمان بندی های قابل تنظیم دو ، سه یا پنج دقیقه ای ضبط می کنند.و بعد از پر شدن حافظه دستگاه دوربین به صورت خودکار تصاویر جدید را بر روی تصاویر قدیمی ضبط می کند.

 

چقدر طول می کشد تا دوربین به دست مان برسد؟

پاسخ :

بسنگی به محلی که شما هستید از یک تا سه روز ممکن هست طول بکشد و امکان پیگیری لحظه ای و دقیق مرسوله از سایت شرکت پست امکان پذیر می باشد.

 

آیا امکان اتصال مستقیم دوربین به باطری خودرو می باشد؟

پاسخ :

ممکن هست فندکی خودرو در هنگام خاموش بودن خودرو برق نداشته باشد و نیاز به روشن بودن دوربین خودرو در این مواقع نیازمند آن هست که یا فندکی خودرو مستقیم شود و یا به صورت جداگانه از باطری خودرو برق گرفته شود فقط در این صورت باید توجه داشته باشید که از آداپتور خود دوربین که به فندکی خودرو وصل می شود استفاده شود و از اتصال مستقیم به باطری خودرو خودداری شود چون به دلیل تفاوت ولتاژ ممکن هست به دستگاه آسیب وارد شود.

 

دوربین خودرو چیست و چگونه کار می کند؟

پاسخ :

دوربین خودرو یک نو از دوربین های تصویربرداری متداول هست که به صورت اختصاصی برای خودرو طراحی شده است.دارای حسگر ها و قابلیت های مختلف می باشد که در خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مزیت های استفاده از دوربین خودرو چیست؟

پاسخ :

مزیت های بسیار زیادی در استفاده از دوربین های خودرو می باشد سهولت در گرفتن خسارت از شرکت های بیمه ،تعیین مقصر در تصادفات رانندگی و یا تحت نظر قرار دادن خودرو به هنگام پارک بودن خودرو.

 

آیا دوربین خودرو را می توان در هر خودرویی استفاده کرد؟

پاسخ :

بله ، دوربین های خودرو در هر خودرویی قابل نصب هستند و با آموزشی که در این ویدیو قرار داده ایم به راحتی قادر خواهید بود که این کار را به تنهایی انجام دهید.

 

آیا دوربین خودرو را می توانم به تنهایی نصب کنم؟

پاسخ :

بله ، دوربین های خودرو به آسانی قابل نصب هستند و با آموزشی که در این ویدیو قرار داده ایم به راحتی قادر خواهید بود که این کار را به تنهایی انجام دهید.

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات جدید عضو کانال تلگرام ما شوید.

 

خرید از فروشگاه آذرال چگونه است؟

پاسخ :

شما می توانید به دو صورت خرید پستی و پرداخت آنلاین اقدام به خرید از فروشگاه آذرال کنید و این نکته رو در نظر داشته باشید که در صورت خرید نقدی و پرداخت آنلاین هزینه ارسال بر عهده فروشگاه می باشد.

 

ارتباط با فروشگاه دوربین خودرو آذرال و پشتیبانی؟

پاسخ :

شما در هر مرحله (قبل یا بعد از خرید) با شماره تلفن های ۰۹۱۴۳۰۰۵۶۱۸ یا ۰۴۱۳۵۵۵۲۵۳۹ تماس بگیرید یا از طریق تلگرام این شماره ۰۹۱۴۳۰۰۵۶۱۸ سوالات خودتان را بپرسید.

بدین ترتیب شما با سوالات متداول درباره دوربین های خودرو و نکات سودمندی که در مورد دوربین های خودرو باید بدانید آشنا شدید.

7 دیدگاه برای “راهنمای جامع خرید دوربین خودرو ! دانستنی های قبل از خرید دوربین خودرو

  1. ناصح گفته:

    با سلام و عرض خسته نباشید
    بنده دوربینی برای ضبط تصاویر در صورت خط انداختن و یا آسیب رساندن به خودرو دز زمان پارک با قابلیتهای زیر نیاز دارم. من تقریبا همه مدلهای سایت رو دیدم ولی دوربینی که مشخصات زیر رو با هم داشته باشه، متاسفانه پیدا نکردم.
    ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید:
    * امکان ضبط تصاویر
    * دارای باطری داخلی و یا امکان اتصال به باطری ماشین (جهت ضبط حداقل ۱۰ ساعت برای زمانهایی که خودرو در پارکینگ است)
    * انتقال تصاویر ضبط شده به کامپیوتر (مثلا از طریق SD Card)
    * امکان ثبت تصاویر در تاریکی (بدون مادون قرمز)
    * پوشش تصویری ۳۶۰ درجه جهت پوشش تمام زوایا
    * دارای حافظه حداقل 32GB

  2. حبیب گفته:

    سلام وعرض ادب من دوربینی میخوام ک تصویر کامل داخل خودرو رو ظبط کنه وقابل کنترل وچک کردن از طریق موبایل باشه ک بتونم پلی کنم دوربینو یا استپ بدم از طریق اینترنت وراه دور لطفا راهنمای کنید

    • ادمین گفته:

      با سلام و عرض احترام
      در حال حاضر دوربین خودرویی که به اینترنت متصل شود وجود ندارد.البته در بازار ایران.چون این سری از دوربین های خودرو سیم کارت خور هستند و باید رجیستری شوند.اما مدل های دیگری که از طریق گوشی و وای فای میشود تا فاصله معینی چنین کرد در سایت موجود است.
      دوربین خودرو کوچک نامحسوس وای فای کد ۵۱۹

  3. امیر گفته:

    باسلام درباره دوربین ثبت وقایع خودرو کد 301یکسری اطلاعات بهمن بدهید1-با رم 16 چند ساعت فیلم ضبط مکند. ٢-آیا می‌توان براحتی فیلم‌های ضبط شده را در صفه نمایش خود دوربین دید. ٣-بنه پلاستیک یا فلز ۴-صدا داخل را ضبط میکند۵-عکس میگیردیا نه۶-زاویه دید دوربین ٧-مدلی رامعرفی کنید که بیشترین ساعت فیلم ضبط کند. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.